پرسپولیس نیوز: طبقه پائین ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران پر شد و هواداران پرسپولیس برای تماشای دیدار این تیم مقابل النصر راهی طبقه بالا شدند.
در حالی که کمتر از یک ساعت با شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان زمان باقیمانده ظرفیت طبقه پائین ورزشگاه آزادی پر شده و هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه راهی طبقه دوم شدند.
*کریم باقری و مهرداد اولادی بل خضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا خواهند کرد. گفتنی است امروز کریم باقری به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده و مورد تشویق شدید هواداران این تیم قرار گرفت.
 
*برای تهیج هواداران حاضر در ورزشگاه موسیقی‌هایی با ریتم تند در استادیوم پخش شد.
 
*هواداران پرسپولیس از برخی از همرانان تیم النصر می‌خواستند عدد 6 را نشان دهند.
 
*اتوبوس حامل بازیکنان تیم پرسپولیس در ساعت 16 و 45 دقیقه به ورزشگاه آمده است در حالیکه بازیکنان النصر 15 دقیقه دیرتر از پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آمده‌اند.
 
*زمانی که بازیکنان تیم النصر برای گرم کردن بدنهایشان وارد زمین شدند به شدت توسط هواداران پرسپولیس هو شدند.
 
*نارنجک بزرگی در ورزشگاه منفجر شد که این انفجار باعث ترس و وحشت بازیکنان النصر شد. شدت این انفجار به حدی بود که دود غلیظی نصف ورزشگاه را در خود گرفت.
 
*بازیکنان تیم النصر با لباس‌های زرد رنگ برای گرم کردن وارد زمین شدند. این در حالی است که لحظاتی بعد از آنها بازیکنان تیم پرسپولیس با لباس‌های نارنجی‌رنگ در میان تشویق هوادارانشان به زمین آمدند.
 
*لباس تمرینی مهدی طارمی با سایر بازیکنان فرق می‌کرد به طوریکه بازیکنان پرسپولیس نارنجی پوشیده بودند اما طارمی لباس قرمز به تن داشت.
 
*بازیکنان تیم النصر برای گرم کردن بدن‌هایشان به قسمتی آمدند که پرسپولیسی‌ها قرار بود تمرین کنند که با تذکر یکی از مسئولان تیم پرسپولیس آنها به قسمت دیگری از زمین رفتند.
 
*برای بازی امروز از سیستم‌های صوتی برای لیدرهای پرسپولیس استفاده می‌شد به طوریکه همانند سبک اعراب با بلندگو تیم را تشویق می‌کردند.
 
*به سبک باشگاه‌های اروپایی لیدرهای پرسپولیس اسم کوچک بازیکنان تیم را می‌گفتند و هواداران نام خانوادگی آنها را صدا می‌کردند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)