مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس قصد دارد در فصل آینده سیاست خاصی را در قبال سکوهای ورزشگاه در زمان دیدارهای این تیم در پیش گیرد، سیاستی که شاید منجر به آرامش این تیم شود.

طرح «ساماندهی سکوها» در راستای همین سیاست ویژه صورت خواهد گرفت تا مشکلاتی که طی سال‌های اخیر و به خصوص فصل گذشته گریبان تیم فوتبال پرسپولیس را گرفت دیگر تکرار نشود. این اقدام البته در روزهایی پر رنگ تر و مهمتر به نظر می‌رسد که تشنج و درگیری میان هدایت کنندگان یا همان لیدرهای حامی پروین و لیدرهای نزدیک به باشگاه در ورزشگاه‌های محل مسابقات پرسپولیس از همین پیش فصل بالا گرفته تا چایی که پای مراجع انتظامی هم به محل تمرین این تیم باز شود.

با این حال طرح ساماندهی لیدرهای پرسپولیس توسط باشگاه آغاز شده است. عباس انصاری‌فرد پنج لیدر را به عنوان سرشاخه لیدرهای پرسپولیس انتخاب کرده و در جلسات چگونگی هدایت تماشاگران در فصل آتی را با ایشان در میان می‌گذارد.

با این حال مهمترین خواسته انصاری‌فرد از لیدرها مبارزه با بازیکن سالاری است

تا اتفاقات فصول گذشته تکرار نشود. حالا دیگر نه علی کریمی در تیم است که بنر او روی سکوها به اهتزاز درآید و نه نیکبخت که پیراهن شماره 10 اش روی دست هواداران دست به دست شود.

در طرح ساماندهی سکوها قرار است در هر قسمت از جایگاه‌های هواداران یک سرشاخه لیدرها به علاوه 4-3 لیدر دیگر حضور داشته باشند و تمام بازیکنان، مربیان و دیگر اعضای کادر فنی به صورت یکسان و به تناوب تشویق شوند. جالب اینکه باشگاه در صدد گزینش از بین لیدرهای پر تعداد پرسپولیس است و قرار شده افراد بدون سوء پیشینه، با سواد و مورد تأیید فدراسیون فوتبال و حراست سازمان تربیت‌بدنی به گروه لیدرهای اصلی پرسپولیس اضافه شوند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)