مرجع خبری پرسپولیس : تک ستاره این روزهای استقلال پس از مسابقه برابر سایپامهر کرج به یک باره طغیان کرد و علیه سرمربی و بازیکن عراقی این تیم موضع گرفت.

مجتبی جباری که با آرامش خاصی برابر دوربین های تلویزیونی صحبت می کرد گفت: «سرمربی استقلال بسیار ضعیف است و هیچ نقشی در کسب نتایج این تیم ندارد بلکه این خلاقیت فردی بازیکنان است که پیروزی های ما رقم زده است.»

وی ادامه داد : «از مربی ضعیفی که در تمرین ها و مسابقات همیشه کنار زمین می نشیند و هیچ برنامه ای برای بازی ندارد ، نباید هم انتظار داشت بتواند بازیکنان را کنترل کند و نتیجه اش این می شود که یک بازیکن عراقی برای ما شاخ(!) می شود. تا وقتی که این بازیکن در استقلال باشد من یک دقیقه هم در این تیم بازی نمی کنم.»

جباری افزود : «ماه‌‌ها است که استقلال چنین شرایطی دارد. اگر من حرفی نمی‌زنم دلیل به نفهمی‌ام نیست. همیشه با این شرایط مواجه بودم و هیچ کس نیست که وضعیت را درست کند. هنوز پاداش برد برابر پرسپولیس را نگرفته‌ایم. به خاطر نتیجه گرفتن تیم و اینکه بازیکنان با هم هستیم سکوت کردم اما وقتی در تیم ملی می بینیم سرمربی تیم حتی به دنبال گرفتن پاداش برای تدارکات تیم است و با بازیکنان درباره این مساله مشورت می کند اما در استقلال مربی کنار زمین می نشیند و برای مهم ترین مسائل هیچ برنامه ای ندارد و ما 120 دقیقه بی برنامه در زمین می چرخیم می فهمیم وقت و عمر ما در این تیم تلف می‌شود و هیچ چیز به داشته های ما اضافه نمی شود.»

این اظهار نظر نه پس از یک شکست و ناکامی بلکه پس از برتری استقلال برابر سایپامهر و صعود به مرحله بعدی جام حذفی رخ داد و از آن دست افشاگری ها نبود که پس از رخ دادن ناکامی مقصرین تلاش میکنند تقصیرها را به گردن دیگری بیندازند.

میثاق معمارزاده نیز دیگر بازیکن سرخابی بود که پس  از کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس موضع گیری کرده و لب به سخن گشود. وی گفت : «تمام امتیازات پرسپولیس به خاطر وجود علی کریمی است. من همچنين از علي كريمي تشكر مي كنم، چرا كه اگر او نبود تا امروز اين نتايج را نيز به دست نياورده بوديم. كريمي بزرگ پرسپوليس است و همه او را دوست دارند و بازي‌ها و راهنمايي‌هاي او بوده است كه به پرسپوليس كمك كرده اين نتايج را بگيرد.»

 

معمارزاده با بيان اين‌كه حرف‌هايي دارد كه شنيدن شان براي خيلي‌ها جالب است، اظهار كرد: « در ادامه‌ي كار با پرسپوليس رفتاري را ديدم كه بعيد مي دانم هيچ بازيكني تحمل اين همه بي احترامي و موارد غيراخلاقي را داشته باشد؛ رفتارهايي كه نشان از تربيت خانوادگي و فرهنگ داشت. اين مسائل آن قدر به من فشار آورد كه براي حفظ اعتبار و آبرويم مجبور به واكنش شدم. اگر با مردم روراست نيستيم بايد با خودمان روراست باشيم. چطور ممكن است كه ليدرها و تماشاگران سال قبل خوب بودند ولي امسال نيستند؟ در خفا مي گويند يك نفر نمي گذارد تيم نتيجه بگيرد ولي در برابر دوربين‌ها حرف خود را تكذيب مي كنند.»

مشخص نیست ریشه این ناهنجاری ها در فوتبال ما را باید در چه چیزی جستجو کرد ، مشکلاتی که در نهایت به ضعف فوتبال ملی منجر خواهد شد و نباید انتظار نتایج درخشانی در تورنومنت ها و مسابقات بین المللی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)