پرسپولیس نیوز : رئیس باشگاه النصر از هواداران تیمش خواست تا برای دیدار حساس برابر پرسپولیس ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که این دیدار برای تیمش از حساسیت بالایی برخوردار است.

در یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس سه شنبه در عربستان به مصاف النصر می‌رود که این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

پرسپولیس در هر دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است و با شش امتیاز در صدر گروه نخست قرار دارد. این در حالی است که النصر با دو تساوی در جایگاه دوم است و تلاش می‌کند در دیدار سوم که در ورزشگاه خانگی‌اش برگزار می شود به پیروزی برسد تا اختلاف خود را با صدر جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌ها کم کند.

فصیل بن‌ترکی، رئیس باشگاه النصر از هواداران تیمش خواست که در دیدار سه‌شنبه ورزشگاه را پر کنند. او گفت: دیدار مهمی برابر پرسپولیس پیش رو داریم. با توجه به این که این دیدار برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است از هواداران می خواهم که ورزشگاه را پر کنند؛ تا جایی که حتی جای سوزن انداختن نباشد.

از عربستان خبر می‌رسد که باشگاه النصر تمرین‌های خود را برای دیدار حساس برابر پرسپولیس شروع کرده و به دنبال آن است تا سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)