مرجع خبری پرسپولیس : دیشب تا صبح پلک روی هم نگذاشتم ! داشتم فکر می کردم اگر سر پل صراط حاج عباس یقه گیرم کند چه جوابی باید به او بدهم؟ اصولا عذاب وجدان چیز خوبی نیست، تک تک سلول های بدن دچار افسردگی می شوند و موجودیت آدم زیر سوال می رود !

خبر رسید تیم قلعه نوعی که عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر را بدست آورد، در یک مغازه مرغ فروشی بسته شده. بعد از اینکه دقایق زیادی زوایا و خفایای این خبر را در ذهن مبارک آنالیز کردم در پیخ و خم حافظه به ماجرای امضا شدن قرارداد آرفی با پرسپولیس در تولیدی لباس حصاری رسیدم ! بعد یادم افتاد من گردن شکسته چقدر این رویداد عادی را چماق کردم بر سر این حاج عباس کوبیدم. دقیقا از همینجا بود که عذاب وجدان یک لحظه رهایم نکرد. پیش خودم گفتم حاج عباس خدا پدر و مادرت را رحمت کند که لااقل آبروی ما را حفظ کردی و در یک تولیدی لباس قرارداد ها را امضا کردی، اگر ما هم مثل آبی ها در مرغ فروشی با بازیکنانمان قرارداد می بستیم چطور سرمان را بالا می گرفتیم؟ از قدیم گفته اند آدم آب دریا را با چنگال هورت بکشد اما اینگونه انگشت نمای خلق نشود ! حاج عباس جان بچه ات حلالم کن پشیمانم…

 

دختران فوتبالیستی که کاملا دختر نیستند !

این خبر هم بدجوری فکر ما را به خودش مشغول کرده، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می گوید چون کسی برای آزمایش پزشکی به ما معرفی نشد پس اصولا بازیکن دو جنسه در فوتبال بانوان نداریم!

 یک عده هم سف و سخت معتقدند دروازه بان تیم فوتسال بانوان عقاب تن صدایش ظرافت زنانه نداشته هیچ، استیل بدنی مشکوکی هم داشته. حالا ما ماندیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس …

ماجرای شادی مارادونا

وقتی دیگو از شدت هیجان به ثمر رسیدن گل در دقیقه 93 شیرجه نسبتا بلندی روی چمن ورزشگاه زد مطبوعات و رسانه های آرژانتین از او خرده گرفتند که شخصیت فوتبال این کشور را خدشه دارد کرده. بعد یادم آمد یک سری گروهبان قندلی ها و گنده باقالی ها در هفته های پایانی لیگ هشتم چطور عین مرغ برشته بالا پایین می پریدند و حرکات موزون انجام می دادند. تازه آن ها کلی با بازیکنان حریف و داور و… درباره فیلمنامه هر مسابقه بحث و تبادل نظر می کردند و اینقدر هیجان داشتند، بنده خدا دیگو اگر از این کارها بلد بود احتمالا روش ملایم تری برای شادی انتخاب می کرد.

حکایت طرفداران تراکتور سازی

هواداران تراختور که پس از مشخص شدن نتایج مسابقه اس ام اس دوشنبه شب برنامه 90 هرچه سعی و تلاش می کنند در پوست خود جا نمی شوند، بدجوری خواب نما شدند که پرطرفدار ترین تیم ایران هستند. البته ما منکر کثرت آذری زبان ها نیستیم و در همین تهران خودمان از هر 10 نفر 5 نفر آذری زبان هستند اما به هموطنان عزیز تبریزی اکیدا توصیه می کنیم طرف عنوان پر هوادار ترین تیم ایران نیایند که ما بدجوری هولیگان هستیم !

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)