مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به شایعه حضور آرش برهانی در پرسپولیس که از سوی برخی روزنامه های زرد مطرح شد، گفت: پرسپولیس کریمی یا نوری را بدهد تا با جدایی آرش برهانی موافقت کنیم!

 

* آقای دنیزلی گفته من برهانی را می‌خواهم. آیا این بازیکن را به پرسپولیس می‌دهید؟

– خود آقای دنیزلی این حرف را زده است؟

 

* نه در روزنامه ها این بحث‌ها مطرح شده است؟
– هر زمان دنیزلی گفت من برهانی را می‌خواهم من می‌گویم روی چشمم این برهانی برای شما نوری یا کریمی را به جای او به استقلال بفرستید! اگر به خواستن است من هم نوری یا کریمی را می‌خواهم، آیا پرسپولیسی‌ها این بازیکنان را به ما می‌دهند؟! من هم دلم می‌خواهد روزی دو تا چلوکباب یا چلومرغ بخورم اما فقط دلم می‌خواهد، چون پولش را ندارم! بعضی وقت‌ها از جلوی چلوکبابی رد می شوم و بوی چلوکباب به مشامم می‌خورد، خلاصه وصف العیش، نصف العیش!

 

* پس کلا مخالف این انتقال هستید؟
– من مخالف مذاکره و گفتگو نیستم. از 15 سال پیش این اعتقاد حرفه‌ای را دارم که من و مدیرعامل پرسپولیس باید باهم بنشینم و بگویم ما طالب بازیکنان شما هستیم و شما نیز بازیکنان ما را می‌خواهید و اگر به توافق رسیدیم در شرایطی خاص این انتقالات صورت پذیرد. یا نه امسال باهم بنشینیم و با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به توافق برسیم که در فصل نقل و انتقالات با نفراتی که مدنظر آنها هستند وارد مذاکره نشویم و در مقابل با نفراتی که ما می‌خواهیم آنها مذاکره و گفتگو نداشته باشد. با این شرایط بی جهت برای برخی بازیکنان بازارگرمی نمی‌شود.

 

* این حرفه‌ای است که هنوز فصل تمام نشده با بازیکن دیگر تیم‌ها مذاکره‌ای صورت پذیرد؟
– این کار، کار خوبی نیست. اما من بعید می‌دانم آقای دنیزلی آرش برهانی را خواسته باشد و در این مقطع فصل با او مذاکره‌ای صورت پذیرد. حتما این شایعه است. کما اینکه هر روز یک شایعه درست می‌کنند که دنیزلی فلانی را می‌خواند و دیگری را نمی‌خواهد. یعنی دنیزلی به شاگردان خود اعتقاد ندارد و بازیکنان ما را می خواهد؟! خب اینجوری حتما می‌خواهد بیاید و سرمربی تیم ما بشود؟! قدمش روی چشم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)