پنجشنبه 1 اسفند(13:14) 

مرجع خبری پرسپولیس : نسخه مخصوص فوتبال ايتاليا چاپ تهران / گازطا دلو اصپورط

كاكا: داور سر ما را بريد!
كاكا ستاره مصدوم ميلان كه خيلى ها غيبت او را دليل اصلى باخت اين تيم قلمداد مى كنند پس از پايان بازى گفت: امروز داور سر تيم ما را بريد و اين انصاف نيست!وى افزود: متأسفانه دست هايى در كار است تا به تيم اينتر حال مفت بدهد و به ما ضدحال بزند! در صحنه گل اينتر مشخص بود كه توپ به دست آدريانو خورده اما داور عمراً خطا نگرفت.وى در مورد شايعه انتقالش به تيم هاى ديگر گفت: من با ميلان قرارداد معرفتى دارم و عمراً از اينجا نمى روم! من تازه اينجا «پلاس» شده ام! كجا بروم؟
رئيس سازمان تربيت بدنى: ليگ ايتاليا ۳۰ تيمى مى شود!
مهندس كامپليوناتى از ۳۰ تيمى شدن ليگ ايتاليا خبر داد. رئيس سازمان تربيت بدنى ايتاليا در مصاحبه اختصاصى با روزنامه ما گفت: با توجه به استقبال مردم فوتبالدوست ايتاليا قصد داريم تعداد تيم هاى سرى A را به
سخنى با مخاطب

دست «عليزاده» و دست «آدريانو» «سردبيرو سردربيرانو»
به صورت كلى اين ديدار مى توانست با ۳ حالت تمام شود.در حالت اول ۲ تيم به نتيجه مساوى مى رسيدند كه در اين حالت هر ۲ تيم با يك امتياز به خانه مى رفتند.در حالت دوم ميلان بازى را مى برد كه در آن صورت ۳ امتياز شيرين به حساب روسونرى ريخته مى شد كه بروند حالش را ببرند.در حالت سوم هم اينتر اين بازى را مى برد كه اگر مى برد كه برد در آن صورت ۳ امتياز در جدول به اين تيم مى رسيد كه رسيد.من راه چهارمى نمى بينم. شما اگر مى بينيد به ما هم خبر بدهيد.
***
اما تفاوت هاى بين دو دست عليزاده و آدريانو را بايد موشكافانه ديد و بررسى كرد و نبايد از آن گذشت و بى تفاوت از كنار آن عبور كرد.آن دستى كه در دربى تهران به هوا رفت و چون به پايين آمد، نتيجه بازى را به سود پرسپوليس تغيير داد از نظر هواداران استقلال بايد مورد انتقاد قرار بگيرد .در حالى كه هواداران اينتر دست آدريانو را طلاى خالص مى گيرند و در موزه مى گذارند و سال هاى متمادى حالش را مى برند و اين رسم دنياى فانى است. دو دست به هوا بلند مى شوند و نتيجه ۲ دربى را تغيير مى دهند. با يكى با انتقاد مقابله مى شود و دومى را طلا مى گيرند. پيدا كنيد پرتغال فروش را
!
مورينيو: اين برد را به اميرخان تقديم مى كنم

خوزه مورينيو سرمربى اينتر بعد از كسب پيروزى مقابل ميلان اين پيروزى را به امير قلعه نويى تقديم كرد. مورينيو در كنفرانس مطبوعاتى گفت: ما با ۲ هدف وارد زمين شديم اول اينكه ببريم و دوم اينكه به ۳ امتياز بازى دست پيدا كنيم و من خدا را شاكرم كه توانستيم به هر ۲ هدف خودمان برسيم. مورينيو در ادامه گفت: جاى حرف زدن در مورد اين بازى من مى خواهم از رسانه هاى ورزشى ايران گلايه كنم كه در طول هفته اى كه گذشت حسابى دوست و همكار من امير قلعه نويى را اذيت كردند. به نظر من اميرخان اگر دست عليزاده را با اره برقى مى بريد هم كسى نبايد به او حرف بزند چون او مربى است.
آنچلوتى: چرا اينتر چنين تعويضى نكرد؟

كارلو آنچلوتى سرمربى تيم شكست خورده دربى ميلان در كنفرانس مطبوعاتى گفت: باخت را مى پذيرم اما تعجب مى كنم كه چرا اينتر هيچ عليزاده اى نداشت؟!آنچلوتى كه بشدت ناراحت بود گفت: ما فكرهاى ديگرى مى كرديم و اميدهاى ديگرى داشتيم و منتظر اين بوديم كه آقاى مورينيو از نظر فنى تعويض هايى در حد آقاى قلعه نويى انجام بدهد اما متأسفانه اين اتفاق نيفتاد. البته من بايد پيش بينى لازم را مى كردم و بازى را با تعويض هايم به تساوى مى كشاندم. به هر حال اين شكست چيزى از ارزش هاى من و آقاى وينگادا كم نمى كند!
آدريانو از من خوش شانس تر بود

على عليزاده
من بدشانسم! ذاتاً هم بدشانسم. يكى مثل من با اين تيپ و قيافه رديف بايد با آن سرنوشت مواجه شود و يكى مثل آدريانو كه نه تيپ دارد، نه قيافه، نه استيل و نه هيچ فاكتور مفيد ديگرى، بايد با او آنطورى برخورد شود.در مورد آن صحنه من هيچ حرفى ندارم. وقتى توپ سانتر شد يك دفعه يكى گفت: عليزاده؟ من هم بنا به عادت قديمى دستم را بردم بالا و گفتم «حاضر» كه از شانس بد توپ خورد بهش! بعد از بازى اينترو ميلان بود كه آدريانو زنگ زد.گفت كه براى به ثمر رساندن گلش از حركت من الهام گرفته بود و به همين دليل گلش را به من تقديم مى كند.نظرم در مورد او عوض شد. درست است كه چيز خاصى ندارد اما عوضش شعورش مى رسد كه يك تشكر خشك و خالى بكند. اين بچه جاى پيشرفت دارد.
اينتر آث ميلان!
گمنامو جفريانو
هرچند استقلال به ما كه طرفدارانش بوديم حال اساسى نداد اما اينترآث ميلان در روزى كه ما بسى افسرده بوديم مثل شير در سن سيرو به ميدان رفت و پك وپوزى از اين ميلان به خاك ماليد كه حالش را ببريم! درست است كه اميرخان روى نيمكت كپ كرده بود و تعويض هايش « دو زار» به كار استقلال نيامد، درست است كه اكبرپور و عليزاده حسابى ما را با گلفشانى هايشان هشتپلكو كردند اما اينتر در روزى كه تمام جسارت وشجاعت « اميرخان جان» دايورت شده بود روى مورينيو توانست با گل هاى « آدريانوى برهانى» و « استانكوويچ جان واريو» ميلان را « پوزمال» كند اساسى! اين وسط محض يادآورى عرض كنيم كه دست عليزاده و آدريانو هيچ شباهتى به هم ندارند همانطورى كه رئيس سازمان تربيت بدنى ما با رئيس سازمان تربيت بدنى ايتاليا و روساى فدراسيون فوتبال دو كشور نيز به هم شباهتى ندارند! گرفتيد كه؟!
اگر جاى آنچلوتى بودم
ناصرينو حجازينو
اين هفته شاهد ۲ دربى بزرگ بوديم كه در آن ۳ مربى بزرگ روى نيمكت ۳ تيم از ۴ تيم حاضر در آن نشسته بودند يعنى آنچلوتى در ميلان، مورينيو در اينتر و وينگادا در پرسپوليس! البته در جايى كه مربيان بزرگى مثل من هم اشتباه مى كنند ديگر اشتباه آنچلوتى چندان به چشم نمى آيد اما به هر حال اگر من جاى آنچلوتى بودم يك كارى مى كردم كه ميلان از اين بازى سربلند خارج شود. من اگر بودم به بازيكنانم مى گفتم كه مثل بازيكنان اروپايى بازى كنند و اصلاً و ابداً هم گل نخورند و بعد هم حتماً ۲ ، ۳ گل بزنند. با اين نسخه ما حتماً بازى را مى برديم. به نظر من ميلان و استقلال در اين بازى هاى دربى از نيمكتشان ضربه خوردند.
اين آنچلوتى هويج!
بهمنينو فروتنينو
اگر روى نيمكت ميلان يك مربى نيمچه هويج مثل كاپلو و يا يك مربى حرفه اى مثل من نشسته بود، آن وقت اينتر مى فهميد كه با كى طرف است اما از بخت بد طرفين روياى پيوستن من و ميلان به يكديگر متأسفانه عملى نمى شود و بدا به حال كاپيتان مالدينى چون سال آخرش است. من كه حداكثر تا سال ۲۰۱۱ به ميلان مى پيوندم يعنى آنها ديگر نمى توانند بيش از اين حماقت كنند و با من قرارداد نبندند. اين وسط فقط پائولوست كه مى بازد البته من اينجا يك خبر خوب براى همه طرفداران او دارم. خيالت راحت پائولو! من تو را به عنوان آناليزور جذب مى كنم!
•••
نمى دانم چه سرى در اين يارو مورينيو نهفته كه همين طورى هى نتيجه مى گيرد! من كارگردان سينما و روزنامه نگار هم هستم يعنى با احتساب مربيگرى ۳ تا شغل دارم اما مورينيو با احتساب شغل مترجمى و مربيگرى حداكثر ۲ شغل داشته! به نظر شما چرا در ايتاليا به او تيم مى دهند و به من نه؟! آيا اين هم توطئه دلال هاست؟

اخبار كوتاه از دربى ميلان
دربى بزرگ در ورزشگاه تختى ميلان با برترى اينترى هاى نراتزورى به پايان رسيد تا ميلانى هاى روسونرى مغموم و بازنده به رختكن برگردند.
مهندس كامپليوناتى، رئيس سازمان تربيت بدنى ايتاليا بعد از پايان بازى از نتيجه به دست آمده ابراز نارضايتى كرد و گفت: ما دوست داشتيم هر ۲ تيم برنده از بازى خارج مى شدند و برد فقط يكى از ۲ تيم ما را ناراضى كرد
!
الساندرو شوزيانى رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا ملقب به «الساندرو بى غم» يا «الساندرو شوته» بعد از پايان بازى در پاسخ به سوالى در مورد دربى ميلان با تعجب پرسيد: مگر دربى ميلان امروز برگزار شد؟
!
مهندس موراتى آشتيانى مديرعامل باشگاه اينتر ميلان بعد از پايان بازى در رختكن تيم خود حاضر شد و به كليه بازيكنان تراول هاى ۵۰۰ هزار يورويى پرداخت كرد
!
شعار تماشاگران ميلان
دربى غيرمساوى نمى خوايم، نمى خوايم!
باخبر شديم عده اى از هواداران ميلان بعد از پايان بازى و شكست تيم محبوب خود حاضر به ترك ورزشگاه نشدند. اين عده با فرياد «دربى غيرمساوى نمى خوايم، نمى خوايم» اعتراض خود را به شكست تيم محبوبشان اعلام كردند!
همچنين عده اى از تماشاگران ميلانى اقدام به شكستن شيشه اتوبوس كردند. اين اقدام با صدور بيانيه اى توسط شركت اتوبوسرانى ميلان و حومه مواجه شد كه در آن آمده بود: كليه شيشه هاى اتوبوس ما بيمه بود! ضايع شديد؟
!
روزتى: در برنامه ۹۰ مشخص مى شود

روزتى داور دربى ميلان بعد از پايان بازى گفت: دربى خوبى را شاهد بوديم و غير از چند مورد فحاشى گسترده، چند مورد پرتاب ترقه، ۲ مورد ورود تماشاگران مسلح به سلاح سرد به زمين مسابقه و همچنين شكستن صندلى، بازى هيچ حاشيه ديگرى نداشت و خيلى نرمال برگزار شد! وى در پاسخ به سؤالى مبنى بر اينكه اين مواردى كه گفتيد از نظر شما حاشيه نبود؟ گفت: برو آقا! من دربى استقلال و پرسپوليس را قضاوت كرده ام؟اينها كه مقابل حواشى آن بازى چيزى نيست! وى در مورد صحنه گل آدريانو گفت: من در آن صحنه دقيقاً ديدم كه توپ به دست آقاى آدريانو نخورد بلكه اين دست بود كه به توپ خورد و در نتيجه اين قضيه خطا نيست! اين صحنه در برنامه ۹۰ بازبينى مى شود و آنوقت دماغ سوخته را مى خرم دانه اى ۲ يورو!
آراى كميته انضباطى فدراسيون فوتبال ايتاليا
نقره داغينو!
فدراسيون فوتبال ايتاليا با صدور بيانيه اى از اينكه دربى ميلان بدون هيچ مشكلى برگزار شد، ابراز رضايت نمود و اين دربى را يك سرمشق در تاريخ دربى هاى جهان دانست. • در هماهنگى با فدراسيون فوتبال ايتاليا، كميته انضباطى همين فدراسيون آراى زير را صادر كرد:
۱آقاى خوزه مورينيو به دليل پشتك وارو زدن بعد از گل و همچنين تحريك تماشاگران رقيب به پرداخت صد هزار يورو

۲آقاى كارلو آنچلوتى به دليل اهانت و فحاشى به داور چهارم به پرداخت صد هزار يورو
۳آقاى پاتو بازيكن ميلان به دليل شادى بعد از گل يك جلسه محروم و دويست هزار يورو جريمه
۴آقاى آدريانو به علت استفاده از دست و فريب داور و نگاه كردن سريال يوزارسيف و همچنين بعضى پرونده هاى ديگر كه اينجا جاش نيست، دو جلسه از همراهى تيم محروم و پرداخت پانصد هزار يورو جريمه نقدى نيز برگردن او افتاد! تراول چك هم قبول نيست، فقط اسكناس صد يورويى كهنه!
۵باشگاه فرهنگى ورزشى اينتر به دليل توهين تماشاگران منتسب به اين تيم به داور و استعمال شعار «شيربشكه» و همچنين شكستن صندلى هاى پلاستيكى ورزشگاه تختى ميلان، مبلغ يك ميليون يورو! ۶- باشگاه فرهنگى ورزشى ميلان به دليل توهين تماشاگران منتسب به اين تيم به سرمربى حريف و استعمال شعار «مورينيو ليست چلسى رو كجا داد؟» به هفتصد هزار يورو جريمه. كميته انضباطى در پايان نهايت تشكر خود را از مربيان، بازيكنان و هواداران فهيم ۲ تيم كه هيچ خلافى را مرتكب نشدند! ابراز مى دارد. تا باشد از اين خلاف مرتكب نشدن ها
!
آدريانو: شل و پلشان كرديم!
آدريانو ستاره جنجالى اينتر پس از پايان بازى به خبرنگار ما گفت: امروز زديم شل و پلشان كرديم اين ميلانى ها را! جا دارد بشدت به خودم و بقيه بچه هاى غيور اينتر ميلان ايول بگويم و سلامتى خودم را از درگاه خداوند متعال خواستار باشم!وى افزود: ميلان نه در طول بازى و نه قبل و بعد از آن عددى نبود و ما توانستيم هواداران خود را با شادى به خانه بفرستيم و در عوض از دماغ هواداران حريف نيز در بياوريم! آدريانو در پاسخ به سؤالى در مورد خطاى هند خود قبل از به ثمر رساندن گل گفت: اصلا ً و ابداً هند نبود بلكه آن صحنه از مصاديق بارز قضيه توپ به دست بود كه هر كس شك دارد از آقاى نصيرزاده بپرسد! وى در پايان گل خود را به على عليزاده تقديم كرد و گفت: در آن صحنه ياد عليزاده افتادم و با خود گفتم كه اگر توپ گل شد آن را به او تقديم كنم. خوشحالم كه اين اتفاق افتاد و من شرمنده روى او نشدم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)