مرجع خبری پرسپولیس : سه نفر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به نمایندگی از تجمع کنندگان مقابل ساختمان این باشگاه در جلسه هیئت مدیره شرکت کردند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ 40 تن از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که تعدادی از آن ها خانوم ها بودند با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه برای دومین روز متوالی خواستار بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم شدند.

هواداران پرسپولیس خطاب به محمد پنجعلی عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفتند: شما با انتخاب استیلی به پرسپولیس خیانت کردید و این اتفاق تنها با بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم جبران خواهد شد.

 

 

محمد پنجعلی در جمع هواداران پرسپولیس ضمن دعوت آن ها به آرامش بیشتر از انتقال درخواست آن ها به سایر اعضای هیئت مدیره خبر داد.

 

آن ها همچنین از علی پروین به جهت حمایت از استیلی انتقاد کردند که سرمربی سابق پرسپولیس در جمع هواداران گفت: بازگشت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس کار امروز و فردا نیست و حداقل دو ماه برای این امر زمان لازم است.

 

هواداران پرسپولیس همچنان به هنگام ورود حمید استیلی به باشگاه علیه او شعار سر دادند که با دخالت نیروی انتظامی این شعارها خاتمه یافت.

 

حضور سامان آقازمانی در ساختمان باشگاه پرسپولیس هم حاشیه ساز شد. هواداران پرسپولیس با انتقاد شدید از این بازیکن خواستار توضیح در مورد حاشیه سازی او و علیرضا حقیقی در شب دربی 71 شدند.

 

آقازمانی که در میان هواداران پرسپولیس حضور یافته بود با بیان اینکه حقیقی در اردوی قبل از بازی به او بی احترامی کرد افزود: با وجود این من پاسخ ایشان را ندادم اما این بی احترامی ها ادامه یافت تا با دخالت علی کریمی و تذکر او به علیرضا حقیقی خاتمه پیدا کند.

 

وی افزود: در درگیری های شب دربی 71 به هیچ عنوان مقصر نبودم. هواداران پرسپولیس پس از شنیدن صحبت های آقازمانی این بازیکن را تشویق کردند.

 

به گزارش خبرنگار مرجع خبری؛ پس از آن هواداران پرسپولیس با امضای طوماری که در آن بازگشت مصطفی دنیزلی به عنوان خواسته هواداران پرسپولیس مطرح شده بود سه نفر را از میان خود انتخاب کرده تا به عنوان نماینده هواداران در جلسه هیئت مدیره حاضر و طومار اعتراضی هواداران پرسپولیس را تقدیم هیئت مدیره کنند.

 

با حضور این سه نماینده در جلسه هیئت مدیره سایر هواداران از مقابل باشگاه پرسپولیس پراکنده شدند.

 

* گزارش اختصاصی ارسالی از حسن مهدوی

امانت داری – استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)