سعیدلو به هیئت مدیره اعتقاد ندارد/ قسم میخورم یک صد تومانی به هیچ لیدری نداده ام/ 24 دی برای خداحافظی باقری با استقلال بازی می کنیم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از ماجرای استعفای علی دایی و عدم پذیرش آن در برنامه نود حاضر شده و در خصوص 24 ساعت پرماجرای باشگاه پرسپولیس توضیح داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی در خصوص دلایل ناکامی پرسپولیس گفت : شما در برنامه قبل گزینه هایی را به عنوان دلایل عدم نتیجه گیری پرسپولیس مطرح کردید اما به نقش داوری اشاره نکردید. در بازی با ملوان ، استقلال ، مس ، نفت تهران ،  ذوب آهن ، تراکتورسازی داوران به ضرر ما سوت زدند ، مگر قرار است در 19 هفته چند هفته داوری به ضرر تیم ما باشد؟

 

کاشانی در ادامه درخصوص وضع کادرفنی این تیم با رد این موضوع که گفته می شود به دلیل اینکه حمید استیلی بدون تیم نبود استعفای علی دایی را  رد کرده است گفت :

 

هیچ کدام از صحبت هایی که  در خصوص استیلی می شود صحت ندارد. من همان دیروز گفتم  24 ساعت فرصت می خواهم تا درباره دایی تصمیم بگیرم . از امروز صبح تاکنون بالای 50 اس ام اس  به من رسیده و از  مارتیل اونیل گرفته تا لوکابوناچیچ و بگوویچ خواسته اند که به پرسپولیس بیایند .

 

وی درباره این که گفته می شود با مربی خارجی مشکل دارد گفت : من مخالفتی با مربی خارجی ندارم اما بحث من این است که آقای دایی اسطوره فوتبال ایران و ما باید از او حمایت کنیم تا خراب نشود.  هیچ کس به اندازه من به مسائل و مشکلات درون تیم پرسپولیس اشراف ندارد ، من با وجود اینکه به آقای کرانچار اعتقاد داشتم اما اصل مهمی که در فوتبال ایران وجود دارد مسائل روحی و روانی و نحوه برقراری ارتباط با بازیکنان است که مربیان ایرانی بهتر می توانند آن را انجام دهند. من به مربی خارجی در عرصه ملی اعتقاد دارم  و آقای کفاشیان شاهد است که در ابتدای امسال خود من جهت سپردن سکان هدایت تیم امید آقای کرانچار را به ایشان پیشنهاد دادم.

 

در فرانسه از پلاتینی حمایت میکنند تا رئیس یوفا شود اما در ایران علی دایی را خراب می کنیم. من روز بازی با عربستان در ورزشگاه آزادی بودم که تا دقیقه 70 علی دایی تشویق میشد اما پس از آن به خانواده اش توهین شد و من در آن لحظه به حال فوتبال ایران گریه کردم.  امروز به آقای دایی زنگ زدم و گفتم حاضرم هرکاری می توانم برای ماندنت انجام دهم تا موفق شوی .

وی در خصوص دلایل دیگر عدم نتیجه گیری پرسولیس و عدم استقبال تماشاگران از مسابقات این تیم گفت: کمیته انضباطی هم با احکام جهت دار در خصوص سرمربی تیم پرسپولیس تمرکز وی را از بین برد. یکی از عواملی که باعث عدم استقبال تماشاگران ما می شود این بوده که پرسپولیس در 19 هفته 4 هفته هم جمعه بازی نکرده و مسلم است هوادار دانش آموز و کارمند ما روز یکشنبه ساعت 2 ظهر نمی تواند به ورزشگاه بیاید و ما در این خصوص با سازمان لیگ مکاتبه کردیم که به نتیجه ای نرسیدیم.

کاشانی در خصوص صحبت های بسیاری که در خصوص ارتباط وی با لیدرهای باشگاه و شعارهای جهت دار مطرح شده گفت : ما سه نوع ارتباط  با لیدرها تعریف کرده ایم  ، حمایت معنوی ، اشتغال و  استفاده از امکانات باشگاه برای همه افراد از جمله لیدرها. وقتی می توانیم مشاغلی همچون تدارکات تیم های پایه و یا حراست مجموعه ورزشی تمرینی خود را به لیدرها واگذار کنیم چرا این کار را انجام ندهیم؟

اما اگر لیدری پیدا شد که بتواند بگوید در طول عمرش 100 عدد تک تومانی از حبیب کاشانی گرفته دین و عمر من را زیر سوال برده است و چنین چیزی امکان ندارد. ما 10 روز پیش با هیئت مدیره کانون هواداران باشگاه جلسه داشتیم و خداراشاهد میگیرم به آنان گفتم خط قرمز ما علی دایی است و حتی اگر به من هم توهین شد نباید به علی دایی توهین شود.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درباره دلیل عدم معرفی هیئت مدیره این باشگاه بزرگ پس از یک سال بلاتکلیفی گفت : خود من قرار بود برای ده روز بیایم و این مسئولیت را واگذار کنم و نمی توانم در خصوص اختیارات آقای سعیدلو جواب دهم . ما لیست 5 نفره خودمان را تهیه کرده و به رئیس مجمع ارائه کردیم اما آقای سعیدلو متعتقد است که با یک نفر بهتر می شود باشگاه را اداره کرد و معرفی هیئت مدیره را قبول ندارد .

کاشانی درباره خداحافظی کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس از فوتبال گفت : ما از تیم  ملی مونته نگرو دعوت کردیم که به دلیل انجام تمرینات بدنسازی عذرخواهی کردند ، برای سه تیم راپیدوین اتریش ،  سن پترزبورگ و شاختاردونتسک اکراین دعوت نامه فرستادیم که موافقت نکردند که به این ترتیب از آقای فتح الله زاده درخواست کردم 24 دی ماه در تهران با تیم استقلال جهت برگزاری بازی خداحافظی کریم باقری بازی کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت : من فکر میکنم بهترین تصمیم را در خصوص کادرفنی گرفتیم. آقای دایی بزرگ فوتبال ماست و ایشان به من لطف کرد که باز هم قبول کرد به من کمک کند. امروز 3 ساعت جلسه خرد جمعی با بازیکنان داشتیم و تصمیم گرفتیم تلاش کنیم ایشان برگردند و بازیکنان هم تلاش کنند بهتر بازی کنند ، چرا که اکثر این بازیکنان را خود آقای دایی آورده است و امیدوارم این ماجرا یک شوک مثبت باشد تا بتوانیم بازی با سایپا را ببریم .

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)