پرسپولیس نیوز : ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد.

تیم فوتبال استقلال با ترکیب زیر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری،جواد نکونام،آندرانیک تیموریان،ساموئل، سیاوش اکبرپور،محمد مهدی نظری و محمد قاضی

در این دیدار مجیدی و برهانی روی نیمکت ذخیره ها حضور دارند.

 

ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

 

پس از پایان بازی دو تیم کوچولوهای استقلال و پرسپولیس، گروهی برای معرفی فرهنگ شهرها و استانهای مختلف کشور اقدام به معرفی سنن آنها کردند. این مراسم با پخش آهنگ های محلی همراه بود.

*اسکوربورد ورزشگاه طی پیامی به تماشاگران این پیا را به آنها نشان داد: « با احترام به تیم حریف از فوتبال لذت ببرید». همچنین مسئولان ورزشگاه هفته بازی جوانمردانه را تبریک گفتند.

*دیدار کوچولوهای استقلال و پرسپولیس با حاشیه هایی همراه بود. دوربین برنامه 90 قصد داشت بعد از پایان این دیدار  با بازیکنان کوچولوی دو تیم مصاحبه کند اما آنها اجازه مصاحبه را نداشتند.گزارشگر این برنامه به سختی با یکی از بازیکنان دو تیم صحبت کرد.

* یکی از جانبازان که عکس علی دایی را در دست داشت دور استادیوم را با عکس سرمربی پرسپولیس طی کرد. این مساله با اعتراض هواداران استقلال رو به رو شد.

*به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) مدیحه سرایی صورت گرفت.

* در حالی که کتر از 2 ساعت به آغاز بازی باقی مانده است ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد. جایگاه پرسپولیسی ها کاملا پر شده و تماشاگران استقلال که در راهرو ها پراکنده هستند در حال مستقر شدن در جایگاه های خود هستند.

* اتوبوس استقلال ساعت 17:15 وارد ورزشگاه شد.

 

گروه دستان گویا که از ناشنوایان تشکیل شده‌اند برای اجرای سرود و آهنگی مختلف در ورزشگاه حاضر شدند. این کار پیش از این در دیدار پرسپولیس و سایپا انجام شده بود.

* حب درویش بازیکنی که رکورددار روپایی است با هشت نفر از همکارانش در ورزشگاه کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهند. کودکی به نام محیا هزار روپایی می‌زند که در سنین خودش رکورددار است.

* یک ساعت مانده به دربی هیچ برنامه‌ای در چمن ورزشگاه برگزار نمی‌شود.

* بازیکنان به همراه 22 کودک آبی و قرمز وارد زمین می‌شوند و شعار «بازی من جوانمردانه است» را به همراه خواهند داشت.

* دو دستگاه آمبولانس در ورزشگاه حاضر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)