پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین تیم ملی گفت:چند دفعه در اردوها به رضا احدی گفتم تغذیه ات درست نیست.

احمدرضا عابدزاده که بامداد امروز از آمریکا به ایران بازگشته است پس از عیادت رضا احدی و منصور پورحیدری اظهار داشت: در فوتبال همه تیم ها طرفداران خودشان را دارند.پورحیدری و احدی جزیی از خانواده فوتبال کشورمان به شمار می روند که متاسفانه دچار بیماری سختی هم شده اند که فقط می توانم برای سلامتی شان به درگاه پروردگار دعا کنم.

وی درباره وضعیت منصور پورحیدری گفت: ایشان دو سال مربی من بودند و می  توانم بگویم پورحیدری را انسانی بسیار مودب می شناسم.  طی همکاری دوساله ام با ایشان کلمه یا حرکت بد از ایشان ندیدم و نشنیده ام ولی در همین فوتبال مربیانی داشتیم که می توانستند خیلی پیشرفت کنند اما در حاشیه های فوتبال غرق شدند واستعدادشان در این زمینه به هدر رفت یا اگر هم فعال هستند اگر حاشیه نداشتند شرایط بسیار بهتری را تجربه می کردند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس و استقلالبا اشاره به شرایط رضا احدی بیان داشت: با احدی نیز همبازی بودم. مقاطعی هم در اردوی تیم ملی با هم بودیم و اتفاقا امروز به برادرش  حسین هم گفتم چند دفعه در اردوها به رضا احدی گفتم تغذیه ات درست نیست.تغذیه نقش خیلی مهمی در سلامتی بدن و به خصوص کبد ایفا می کند. اما متاسفانه این تغذیه بد در کنار فشارهای عصبی و استرس رضا را از پا انداخت. من تا قبل از رسیدن به بیمارستان نمی دانستم وضعیت احدی اینقدر وخیم است و از دیدنش جا خوردم و بسیار ناراحت هستم و فقط می توانم آرزو کنم خداوند به ایشان شفا بدهد.

 از عابدزاده درباره برنامه هایش و اوضاع تیم پرسپولیس و اتفاقاتی که این تیم پرطرفدار را آزار می دهد سوال کردیم که در جواب گفت: بعد از اینکه از فرودگاه به  منزل رسیدم چند ساعت خوابیدم و به عیادت دوستان قدیمی رفتم و زمان لازم است تا ببینم در این چند هفته ای که نبودم چه اتفاقاتی افتاده ، البته از اخبار بی اطلاع نیستم. اما در این مقطع دوست ندارم درباره جزییات فوتبال اظهار نظر  کنم. امیدوارم در تعطیلات لیگ همه تیم ها به خوبی تمرین کنند و در شروع دوباره مسابقات شاهد افزایش کیفیت بازی ها و موفقیت پرسپولیس باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)