حملات شدید به میثاق منصفانه نیست/کرانچار با من هیچ مشکلی ندارد

مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده چندان اهل مصاحبه کردن نیست. اما به واسطه محبوبیت و کاراکتری که دارد همواره مورد توجه هواداران و البته خبرنگاران ورزشی است. عابدزاده که در صورت مواجه نشدن با آن بیماری می توانست حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد ، سعی دارد به دور از حاشیه ها به آنچه در پرسپولیس ماموریت دارد ، بپردازد. 

 
– از بازی دوستانه با مقاومت سپاه شروع می کنیم. از این بازی تدارکاتی چه هدفی داشتید؟
به طور کلی پرسپولیس به دلایل متعدد بازی های تدارکاتی کمی داشت. زمانی هم که آقای کرانچار آمدند فرصتی تا شروع مسابقات نبود. به نظر من با توجه به این شرایط بازی با مقاومت سپاه ارزش زیادی داشت چون بار دیگر توانستیم همه بازیکنان را محک بزنیم. ما با 3 گل بردیم اما مهم نتیجه نبود بلکه بررسی وضعیت آمادگی بازیکنان در یک بازی بود.

– از عملکرد بازیکنان مقابل مس کرمان رضایت دارید؟
ما در این بازی بیش از 7 بازیکن غایب داشتیم. سرمربی تیم هم کمی دیر استارت زده بود. با این وجود همه آنهایی که این بازی را دیدند از عملکرد کلی پرسپولیس و بازیکنان راضی بودند. به نظر من پرسپولیس در این بازی پرتحرک و روان بازی کرد. ما در کار حمله موفق بودیم و گل هایی هم که خوردیم حاصل برخی اشتباهات فردی بود. پرسپولیس در این بازی نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

– یعنی جای خالی کریمی، زارع، نوری و … به راحتی پر می شود؟!
هر گلی یک بویی دارد. هر بازیکنی هم خصوصیات خاص خودش را دارد. نباید کریمی و پژمان را با دیگران مقایسه کرد. در مجموع اما دیدید که بازیکنان جدید پرسپولیس آمادگی خوبی داشتند. ویژگی مهم آنها این است که انگیزه بالایی دارند. آنها از دوندگی  و جنگندگی بالایی برخوردارند و تابع تصمیمات و برنامه های کادرفنی هستند. من امیدوارم که آنها با انگیزه خود بتوانند جای ستاره های جدا شده را پر کنند. برای کریمی، پژمان و مازیار زارع و دیگرانی که از تیم رفته اند نیز آروزی موفیقت دارم. در کل تیم ما امسال تغییر و تحولات زیادی داشته و نیاز به کمی زمان است تا آنها با هم هماهنگ شوند.

– با این شرایط به قهرمانی پرسپولیس امیدوار هستی؟
نمی توان قولی داد یا پیش بینی دقیقی داشت. پرسپولیس در همان بازی اول نشان داد که امسال با این بازیکنان و این مربی مدعی قهرمانی است. من بدون اغراق باید بگویم که کرانچار مربی واقعا باهوش و خوبی است. او خیلی زود توانایی بازیکنان را شناسایی کرد و بازیکنان درجه یک را از درجه دو و سه تشخیص داد. کرانچار انگیزه زیادی دارد و تمرینات و برنامه ها واقعا حساب شده است. در پاسخ سوال شما باید بگویم پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و امسال هم باید دل هوادارانش را شاد کند. ما به شرطی قهرمان می شویم که یکدل، هماهنگ و منظبط باشیم. من هر روز با بازیکنان در این باره صحبت می کنم. آنها باید بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می کنند و مردم چه توقعاتی از آنها دارند. حتی بعد از بازی با مس به بعضی بچه ها گفتم فکر نکنند چون خوب بازی کردند و هواداران راضی هستند یعنی اینکه کار خیلی بزرگی کرده اید. آنها باید بدانند که باید بازی ها را ببرند تا به صدر جدول برسند.

– معمارزاده را روی گل ها مقصر می دانی؟
حتی وقتی خودم دروازه بان بودم این اعتقاد را داشتم دروازه بان وقتی گل می خورد مقصر است. حالا هر توپی هم که می خواهد باشد. البته این وسط درصد ایراد فقط فرق می کند. من بعد از بازی با میثاق صحبت کردم و نکاتی را به او گفتم. به نظرم حمله و انتقاد شدید از میثاق منصفانه نیست. او اگر خوب نبود پیشرفت نمی کرد و به تیم ملی دعوت نمی شد. الان میثاق، علی حقیقی و نائیجی با انگیزه تمرین می کنند و هر کدام منتظر فرصت هستند.

– شایعاتی شده که کرانچار از عابدازده راضی نیست و او را نمی خواهد؟!
خودتان می دانید شایعه است. آقای کرانچار به من می گوید عابدزاده، ما با تو مشکلی نداریم . من هم بدون اجازه کرانچار کاری نمی کنم. این وسط اما نمی دانم چرا بعضی ها این همه شایعه درباره من منتشر می کنند. از سال قبل که شروع کردم تا حالا چقدر شایعه برایم پخش شده؟! به خدا قسم بیشتر این حرف و حدیث ها صحت ندارد. از تمرینات من ایراد می گیرند. یک روز می گویند با بازیکنان اختلاف دارد، یک روز می گویند قطبی او را نمی خواهد، فردا می گویند مصطفوی او را نمی خواهد و پس فردا انصاری فرد. من نمی دانم چه هیزم تری فروخته ام . این انصاف نیست. من سعی می کنم از این پس به شایعات بی توجه باشم اما …

– اما چی ؟!
هر که برایم شایعه درست کند  و بخواهد به قولی توی کارم بگذارد او را به خدا واگذار می کنم. من مشکلی با هیچ کس ندارم و دوست دارم واقعیت گفته شود. همین.

– پس اینکه می گویند ایوکوویچ سابقه مربیگری دروزاه بان ها را دارد و می خواهند او را جایگزین تو در کادرفنی دروغ است ؟
اگر اینطور بود آقای کرانچار به من نمی گفت ما مشکلی با تو نداریم و کارت را انجام بده. می گویند عابدزاده فلان کار را می کند و با کادرفنی هماهنگ نیست. در صورتی که ما هر روز پیش از تمرین با هم جلسه داریم و مشخص است که من چند دقیقه و در چه تایمی باید با گلرها اختصاصی تمرین کنم. آقای ایوکوویچ هم روز اول همین را به من گفت. پس این حرف ها صحت ندارد.

– گفته می شود کرانچار از اینکه در بازی ها کنار زمین می روی و با بازیکنان صحبت می کنی ناراحت است؟
من بدون اجازه آقای کرانچار هیچ کاری نمی کنم. بعضی وقت ها نکاتی به ذهنم می رسد و با اجازه کرانچار می روم لب خط و خیلی زود هم برمی گردم. من بعد از این همه سال بازی و مربیگری می دانم که در یک تیم سرمربی حرف اول و آخر را می زند و اگر بدون اجازه او کوچک ترین کاری شود همه چیز به هم می ریزد.

– و حرف آخر؟

من مشکلی با خبرنگاران ندارم و نمی دانم چرا این شایعات و حرف و صحبت ها برایم ساخته می شود. باور کنید هر کس جای من بود از کوره در می رفت. من اما سعی می کنم دیگر بی خیال این حرف و حدیث ها و شایعات باشم اما بعضی وقت ها … مهم نیست. سعی می کنم بی تفاوت باشم.
منبع: گل
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)