مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مهار ضربات پنالتي توسط حقيقي مرا ياد دوران جواني‌ام انداخت.

احمدرضا عابدزاده در مورد مسابقه پرسپوليس مقابل الكرامه سوريه اظهار داشت: در اين مسابقه حقيقي با مهار دو ضربه پنالتي مرا روسفيد كرد. من در زمان بازي‌ام پنالتي‌گير بودم و هنگامي كه ديدم حقيقي ضربات پنالتي را مهار مي‌كند، قوت قلبي براي من شد و ياد دوران جواني‌ام افتادم. ضمن اين كه اين مورد نشان داد مي‌توانيم براي بازي‌هاي ليگ برتر روي حقيقي حساب ويژه‌اي باز كنيم. البته اين مورد را هم بگويم كه معمارزاده با اجازه از كادر فني و به دليل خستگي در اين تورنمنت ما را همراهي نكرد.
وي در مورد شرايط بازي با الكرامه گفت: بازي كردن در امارات مانند ايران نيست و شرايط جوي و خستگي، جوانان بعضاً بي‌تجربه ما را آزار داد، اما به هدف‌مان رسيديم. البته مي‌توانستيم در طول 90 دقيقه كار را تمام كنيم.
عابدزاده افزود: روي يك اشتباه گلي را به حريف تقديم كرديم، اما خوشحالم كه آنقدر به الكرامه فشار آورديم تا توانستيم در طول 90 دقيقه بازي را به تساوي كشانده و در ضربات پنالتي برنده مسابقه شويم.

مربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: مطمئنا بين چهار تيم حاضر در مسابقات ما بهترين هستيم و اميدوارم در بازي با النصر با اضافه‌ شدن بازيكنان اصلي بازي بهتري به نمايش بگذاريم.
بازي تيم‌هاي پرسپوليس و النصر در فينال مسابقات چهارجانبه امارات ساعت 24 امشب برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)