پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران برای بار سوم در چند وقت اخیر در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز برای بار سوم به باشگاه پرسپولیس رفت تا در خصوص مشکل پسرش با مسئولان باشگاه صحبت کند.

احمدرضا عابدزاده مانند روزهای گذشته به باشگاه پرسپولیس آمد که پس از جلسه با علیرضا رحیمی در خصوص آخرین مطالبات خودش، پسرش و همچنین ماندن یا نماندن امیر عابدزاده در باشگاه پرسپولیس صحبت کرد. جلسه عابدزاده با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حدود نیم ساعت به طول انجامید و او بدون مصاحبه‌ای باشگاه را ترک کرد.
 

* علیرضا رحیمی صبح امروز (یک‌شنبه) پیش از حضور در دفتر محل کارش در باشگاه پرسپولیس با ایمان‌زاده، ذیحساب این باشگاه جلسه‌ای در خصوص مسائل مالی برگزار کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حدود 10 دقیقه با ذیحساب این باشگاه جلسه سرپایی داشت و از وی توضیحاتی در خصوص حساب‌ها و مسائل مالی سرخپوشان خواست.

 

 علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از درج نادرست یک خبر که روز گذشته در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود ناراحت بود و این ناراحتی را ابراز کرد.

 

 این روزها رفت و آمد بازیکنان و طلبکاران پرسپولیس در باشگاه زیاد است و رحیمی علاوه بر حضور در جلسات وزارت ورزش و جوانان که برای رسیدگی به مسائل مالی پرسپولیس برگزار می‌شود در باشگاه هم جوابگوی طلبکاران است.

با این حال بحث لفظی یکی از لیدرهای باشگاه با راننده رحیمی که روز گذشته قبل از جلسه کمیته‌ فنی در ساختمان باشگاه رخ داد، از سوی یکی از سایت‌ها به گونه دیگری بازتاب داده شد. رحیمی در واکنش به این موضوع با ناراحتی گفت که اتفاق خاصی در باشگاه نیفتاده که پلیس بخواهد بیاید. بعضی از سایت‌ها هر چه می‌خواهند می‌نویسند و این برای شان آن سایت و همین طور باشگاه مناسب نیست.

همچنین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هنگام خروج از محل این باشگاه با تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای کوتاه برگزار کرد تا از آخرین مسائل اقتصادی باشگاه باخبر شود.

نکته جالب در خصوص علیرضا رحیمی این است که زمانی که در باشگاه حضور دارد به تمام طبقات باشگاه سر می‌زند تا از اتفاقات و روند کاری باشگاه پرسپولیس اطلاع کامل داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)