مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بانان پرسپولیس با اشاره به جدیت تمام بازیکنان این تیم برای آغاز لیگ برتر گفت: خوشحالی هواداران از هر چیز دیگری برایم مهمتر است

احمدرضا عابدزاده خاطر نشان کرد: همه بازیکنان پرسپولیس با جدیت در تمرینات این تیم حاضر می شوند و تلاش می کنند پرسپولیس این فصل بهترین نتیجه ها را کسب کند.
وی افزود: در این فصل پرسپولیس هرگز به حاشیه ها فکر نمی کند و فقط به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات هستیم تا به این ترتیب بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم چراکه خواسته اصلی من برآورده شدن خواسته هواداران پرسپولیس است.
مربی دروازه بانان پرسپولیس با تاکید بر این مطلب عنوان کرد: هرگز به خاطر مادیات به پرسپولیس نیامدم و این خانه من است چراکه بهترین سال ها را در پرسپولیس سپری کردم.
عابدزاده در این رابطه گفت: شأن و منزلت پرسپولیس بسیار بالا است و باید با انسجام و هماهنگی بیشتری به تمرینات ادامه دهیم تا بتوانیم به شرایط مطلوب قبل از شروع مسابقات لیگ برسیم.
وی در خصوص کرانیکار اضافه کرد:

کرانیکار مربی باتجربه ای است و کارنامه درخشانی را هم در عرصه مربیگری بین المللی دارد ضمن اینکه اعتقاد دارم وی می تواند پرسپولیس را به سوی پیشرفت سوق دهد.
عابدزاده در رابطه با یارگیری پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: امسال پرسپولیس از بازیکنان جوان بهره گرفته است و برای گرفتن نتیجه روی آنان حساب می کنیم.
مربی دروازه بانان پرسپولیس در پایان در خصوص دروازه بانان این تیم گفت: معمارزاده و حقیقی دروازه بانان آینده داری هستند که در تمرینات نیز بسیار خوب عمل می کنند و تا قبل از بازی های لیگ به شرایط آرمانی می رسند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)