HTML clipboard

مرجع خبری پرسپولیس: مربي تيم پرسپوليس گفت: با توجه به انگيزه پسرم مطمئنم كه او مي تواند جاي مرا در تيم ملي پر كند.

HTML clipboard احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: خيلي دوست داشتم فرزندم فوتبال را به صورت حرفه‌اي ادامه دهد. خوشبختانه به خواسته خود رسيدم. حالا با توجه به ميل قلبي‌ام و انگيزه بالاي فرزندم دوست دارم پسرم راه من را ادامه دهد چون بهترين گزينه اي كه مي‌تواند جاي احمدرضا عابدزاده را پر كند پسرم،امير، است.
عابدزاده يادآور شد: اميدوارم امير به تيم ملي نوجوانان دعوت شود. او كارش را به خوبي ياد گرفته و به چهار زبان دنيا آشنا است. به همين دليل مطمئنم او در آينده هم مي‌تواند به تيم ملي ايران كمك كند و هم به پرسپوليس.
مربي تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: نمي‌توانم دروازه بان بازي فردا مقابل ملوان رامشخص كنم بلكه نظرم را مي‌دهم و با تصميم كادر فني بهترين نفر براي حفظ حراست از دروازه پرسپوليس معرفي مي شود. هرگز در اين باره مشكلي نداشتم و خوشحالم كه هميشه به نظر من احترام گذاشته شده است.
عابدزاده درباره شايعه اختلاف با شاهرودي گفت: با شاهرودي مشكلي ندارم .افرادي كه قصد دارند ما دو نفر را در مقابل هم قرار دهند به دنبال اهداف مشخصي هستند. شاهرودي يكي از بهترين دوستان من است. در ديدار خيرخواهانه خوشحال شدم او را ديدم. به كساني كه حرف‌هاي در خصوص من و شاهرودي نوشته‌اند تذكر مي‌دهم كه از اين كار خودداري كنند چون عاقبت خوبي در انتظارشان نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)