مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده می گوید هیچ کدام از مدیران لیگ برتری راضی نمی شوند مربی دروازه بان های تیمشان از سرمربی محبوب تر باشد.

 

احمدرضا عابدزاده این روزها کجاست و چه می کند؟ مهم این است که او تهران مانده و خبری از برگشتش به آمریکا نیست. تماس برای گفت و گو با احمدرضا ممکن نیست با شوخی های همراه با کنایه کاپیتان سابق تیم ملی همراه نباشد.

«چی شده؟ باز کی علیه من حرف زده که یادتان افتاده زنگ بزنید جوابش را بدهم. شما که همین طوری، سال به سال هم یادی از ما نمی کنید.»

 

 

برایش توضیح می دهیم این بار زنگ زدیم تا درباره برنامه هایش بپرسیم که می گوید: «من تیمی ندارم و نشستم خانه. پیشنهاد خوبی نبود که بخواهم مشغول به کار بشوم برای همین نشستم خانه.»

 

اما چرا این اتفاق افتاده و چرا او پیشنهادی نداشته؟ احمدرضا در این باره می گوید: «این را باید از مدیران لیگ برتری بپرسید نه از من. آنها مرا نمی خواهند. به هر حال کار کردن با من هم سخت است. بالاخره من هر جایی که بروم طرفداران خاص خودم را دارم. هر جایی که باشم مرا بیشتر از سرمربی و مدیر تیم تشویق می کنند و مورد لطف قرار می دهند و این خیلی برای آنها شاید قابل تحمل نباشد که مربی دروازه بان های تیم بیشتر از سرمربی و مدیر مورد توجه باشد.»

 

پس این محبت مردمی برای احمدرضا دردسرساز شده: «من این محبت مردم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم. تازه فوتبال مان همان طور که می دانید این قدر فضایش کثیف شده که فکر می کنم اگر خانه نشین باشم در فضای بهتری تنفس می کنم و نباید خیلی هم از نبودن در گود غصه بخورم.»

 

احمدرضا خیال بازگشت به آمریکا را ندارد؟ «نمی شود یکبار زنگ بزنید و این سئوال را نپرسید؟ من کاری ندارم برگردم. هر وقت قرار باشد تا به دیدن پسرم بروم ، می روم. امیر هم آنجاست و دارد درسش را می خواند و فوتبال بازی می کند.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)