قصد جدايي از پرسپوليس را ندارم

مرجع خبری پرسپولیس: پس از جلسه كادر فنى و خوردبين با حبيب كاشانى، حرف و حديث هاى زيادى در مورد اختلاف و درگيرى لفظى عابدزاده با كرانچار و ايكوويچ در اين جلسه مطرح گرديد.

از سوى ديگر اين موضوع بار ديگر بيان شد كه عابدزاده به دليل اختلاف با خوردبين اعلام كرده اگر او در پرسپوليس بماند ديگر به عنوان مربى، پرسپوليس را همراهى نخواهد كرد.

 

احمدرضا عابدزاده مربى پرسپوليس در رابطه با مسائل مطرح شده در رابطه با درگيرى با كرانچار و ايكوويچ گفت: واقعا تعجب مى كنم چطور در موردجلسه ما مسائل مختلف مطرح مى شود. در آن جلسه هيچ درگيرى لفظى بين من و كرانچار به وجود نيامد. كرانچار سرمربى تيم ما در تيم هاى بزرگى چون تيم ملى كرواسى سرمربيگرى كرده بنابراين من هميشه براى او احترام قائلم ضمن اينكه جدا از وى با ايكوويچ نيز هيچ درگيرى لفظى نداشتم.

 

وى در ادامه افزود: من به عنوان يكى از مربيان بزرگ هميشه سعى كردم كار خودم را به بهترين نحو انجام دهم. ضمن آنكه من و سرپرست تيم به هيچ وجه به باشگاه احضار نشده ايم.

عابدزاده در پايان با رد شرط گذاشتن براى كار در پرسپوليس مبنى بر اينكه خوردبين نبايد ديگر در پرسپوليس باشد خاطرنشان ساخت: هيچ وقت براى مربيگرى در پرسپوليس شرط نگذاشتم و من به عنوان يك مربى حرفه اى هيچ زمانى شرط كاركردنم را مبنى بر حذف شخص ديگر يعنى محمود خوردبين قرار نمى دهم.

در باشگاه پرسپوليس هركسى در جاى خودش قرار دارد و تنها شخصى كه مى تواند در مورد اعضاى باشگاه تصميم بگيرد حبيب كاشانى است.

 

گفتني است عابدزاده و خوردبين ديروز در تمرينات پرسپوليس برخورد سردي داشتند تا شايعه اختلاف بين اين دو نفر رنگ واقعيت به خود گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)