مرجع خبری پرسپولیس : همه می دانند که احمدرضا عابدزاده فوتبال خود را با تام اصفهان آغاز کرده . تیمی مشهور در دهه 1360فوتبال اصفهان که در غیاب ذوب آهن و سپاهان یک تنه بار فوتبالی این شهر را به دوش می کشید.
 او که با یک خانواده مشهور اصفهانی نیز وصلت کرده است ، هرگز روزهای بازی در اصفهان را از خاطر نمی برد . به همین دلیل هم بود که مربی امروز دروازه بانهای پرسپولیس در سفری جدا از تیم به نصف جهان آمد تا در مراسم گلریزان کیومرث فرحناک بازیکن سابق تام که بر اثر سکته مغزی اوضاع مساعدی ندارد ، شرکت کند.
 عابدزاده که حضورش در دفتر باشگاه تام (که البته حالا فعالیتی ندارد)در خیابان منوچهری اصفهان به سرعت تبدیل به یک خبر مهم شد ، در جمع هم تیمی های قدیمی که برای کمک به فرحناک دور هم جمع شده بودند از تام و حسین چرخابی مربی قدیمی اصفهانی تجلیل کرد و گفت همه چیزش را مدیون چرخابی است که به او میدان داد.

 او همچنین با ذکر خاطراتی ، از واکس زدن کفشهای رسول کربکندی دروازه بان مشهور ذوب آهن گفت و با هم تیمی هایی مثل عباس سیمکانی آقای گل سابق لیگ که به سختی او رابه یاد آورد ، شوخی کرد.
 مهمترین حرف عابدزاده در این مراسم این بود که :«آدم وقتی در اوج است باید فکر روزهایی مثل این باشد چون فاصله ما با کیامرث فقط یک لحظه است.» او که خود روزهای تلخ بیمارستان را هنوز از یاد نبرده ، با دریافت شماره حسابی به سهم خود برای درمان فرحناک حرکتی خواهد کرد ، مثل بقیه ای که آنها هم هوای هم تیمی سابق خود را دارند

.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)