مرجع خبری پرسپولیس : یکی از سایت های خبری به نقل از احمدرضا عابدزاده نوشت: از مدیران و سرمربی پرسپولیس توقعی ندارم. ۴ بازیکن جذب شده، دوست داشتند برگردند پرسپولیس ولی چطور آقایان از جذب آنان سخن می گویند!


کریمی گفته بود در ایران فقط در پرسپولیس بازی می کند. معمارزاده نیز همین طور. اولادی هم شرایطی مثل کریمی داشت و نصرتی چون استقلالی ها پولش را ندادند به پرسپولیس پیوست و می بینید که استقلالی ها بازیکنانی مثل رحمتی،تیموریان و کرار را گرفته اند. به همین بهانه با عابدزاده تماس گرفتیم و به گفتگو پرداختیم.


مصاحبه تندی انجام داده اید.

بخشی از آن صحبت ها درست است ولی من با کسی مصاحبه نکرده ام. ضمن اینکه در مورد بازیکنان جدید نظر خوبی دارم چون آنها بازیکنان شناخته شده ای هستند و نمی توان منکر تعصب کریمی،اولادی و میثاق به پرسپولیس شد.


عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت بخش بود؟

اکثر آنهایی که جذب شدند پرسپولیس در الویتشان بود و بازیکنانی نظیر رحمتی،حسینی،انصاریفرد،تیموریان و… که بازیکن آزاد هم بودند و به نوعی ستاره های لیگ به شمار می رفتند به پرسپولیس نپیوستند. به نظرم نحوه مذاکره با آنها حرفه ای نبوده است و آنها یا تمدید کردند یا به تیم رقیب ما استقلال رفتند و از دست پرسپولیس پریدند.


قانون منع جذب دروازه بان خارجی قیمت دروازه بانان ایرانی را بالا برده است؟

هیچ کس از پول بدش نمی آید. هر آدمی سعی می کند بالاترین درآمد را داشته باشد.خود مدیران می توانند قیمت ها را پایین بیاورند. ضمن اینکه قانون منع استخدام دروازه بان خارجی کمک میکند چند جوان بازی کنند و باتجربه شوند وگرنه اکثر تیم ها می رفتند دروازه بان خارجی می گرفتند و این جوانان پشت خط می ماندند. البته دروازه بانان باید قدر این فرصت را بدانند و با تمرین و تلاش بیشتر پیشرفت داشته باشند به طوری که اگر اجازه دادند دروازه بان خارجی جذب شود هیچ تیمی دنبال دروازه بان خارجی نرود.


سطح دروازه بانی لیگ کشور مطلوب است؟

در مقایسه با سایر پست ها بله. ولی آنچه مد نظر من است نه! باید خیلی بیشتر از اینها پیشرفت کنند. در این ۴-۵ سال گذشته رحمتی پیشرفت خوبی کرده و توانسته اختلاف مشهودی با رقبایش پیدا کند.


کدام تیم ها را مدعی قهرمانی لیگ برتر می دانی؟

طبیعتا پرسپولیس و سپس استقلال به واسطه داشتن هوادار جزو مدعیان باید باشند. اما از هفته ششم به بعد می توان مدعیان اصلی را شناخت. امسال تعداد تیم های تقریبا همتراز کم نیست پرسپولیس،استقلال،سپاهان،ذوب آهن،تراکتور،راه آهن و…


علی دایی هم که سرمربی راه آهن شد.

مبارکش باشد.


موفق می شود؟

باید تلاشش را بکند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)