مرجع خبری پرسپولیس : اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: برای من و علی دایی تنها موفقیت پرسپولیس اهمیت دارد.

 

احمدرضا عابدزاده از پیشنهاد تشکیل آکادمی دروازه بانی فوتبال سخن گفت. این ایده ی خوبی است که احمدرضا عابدزاده در جلسه ای که با علی کفاشیان داشته به او داده است:

«باید یک آکادمی دروازه بانی در ایران تاسیس شود تا آینده لیگ و تیم ملی تضمین باشد» ایده ای که مثل همیشه با خنده ای از سوی رییس فدراسیون فوتبال روبرو شده است.

 

عابدزاده در مورد این پیشنهاد می گوید: «من به ایشان گفتم در ایران مرکزی وجود ندارد که به شکل تخصصی دروازه بانها را زیر نظر داشته باشد.پیشنهاد من این بود که یک آکادمی در ایران تاسیس شود.به این صورت که در رده های سنی 10- 13 ،13 – 16 ،16- 18، 18- 20 همه دروازه بان ها زیر نظر باشند.او لبخندی زد و البته موافق بود و گفت که پیشنهاد خوبی است و پس از بررسی کردن آن جوابش را خواهند داد.»

دروازه بان سابق پرسپولیس که هنوز هم بازی های این تیم و نتایجی که می گیرند را دنبال می کند و هر از گاهی اگر وقت کند به ورزشگاه می رود بازی روز چهارشنبه پرسپولیس و ملوان را هم دیده است، البته این بار از تلویزیون. او در مورد این مسابقه می گوید: «بازی را از تلویزیون دیدم.فکر می کنم که عادل داشت سعی می کرد تا هیجان آن را زیاد کند.فکر می کنم اگر بازی کمی دیرتر شروع می شد همه خوابشان می برد.به هر حال بازی برگزار شد و عقیده من این است که چون نخستین بازی دو تیم بود فقط از این نظر اهمیت داشت،اگر نه مسابقه دلچسبی نبود.»

عابدزاده که در فصل های گذشته و به دلیل مشکلاتی که با علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس داشت، از این تیم جدا شد می گوید نظری در مورد تشویق علی دایی در بازی این تیم با ملوان ندارد چون اصلا چنین چیزی را نشنیده است. او می گوید: «من چیزی نشنیدم و چون نشنیده ام نمی خواهم در مورد آن حرفی بزنم. اصلا اگر حرفی بزنم چه فایده ای دارد؟ دایی تیم را قهرمان کرده و حالا آن قهرمانی هم گذشته است. همه می دانند چه رفتاری با دایی شد ولی دیگر آن مسئله تمام شده و فصلی جدید در پیش است. آنچه که گذشته است را باید فراموش کرد. باید بگذاریم پرسپولیس شکل بگیرد. این اتفاق حداقل 5 هفته زمان می خواهد، انشاءالله که پرسپولیس نتیجه می گیرد. امثال دایی ، کریم ، من و بقیه پرسپولیسی ها برای مان مهم موفقیت پرسپولیس است که باعث خوشحالی طرفداران می شود.»

او در پایان در مورد قهرمانی احتمالی سرخپوشان هم حرف می زند و می گوید:« پرسپولیس همیشه مدعی بوده است و امسال هم قطعا همین طور است اما از حالا زود است که در این باره حرف زده شود.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)