مرجع خبری پرسپولیس : اسطوره باشگاه پرسپولیس در حاشیه بازی ایران _ بحرین با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران صحبت های مجتبی محرمی را در برنامه 90 دوشنبه شب تایید کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ؛ احمدرضا عابدزاده که بسیاری او را بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران می دانند، نمی تواند از حضور در میان مردم دل بکند به همین خاطر سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا از نزدیک شاهدی پیروزی ملی پوشان ایران مقابل بحرین باشد.

عابدزاده در حاشیه این مسابقه در پاسخ به این سئوال که قرار بود به عنوان مسئول آکادمی دروازه بان ها با فدراسیون فوتبال همکاری کند، گفت: آقایان یک حرفی زدند بعد همه چیز را فراموش کردند چون همه همه چیز برایشان در حد شوخی و خنده است.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران افزود: در فدراسیون فوتبال بحث تیم های پایه ای را جدی نمی گیرند و دست کسانی می سپارند که صلاحیت لازم را ندارند و باید در این خصوص مفصل بحث شود چون مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بنده را سر کار گذاشتند.

 

عابدزاده ادامه داد: آقایان باید بدانند با هر کسی نمی شود شوخی کرد. سر تمرین بسیاری از تیم های پایه که بروید می بینید با ماشین های گران قیمت خانواده هایشان سر تمرین می آیند و از 16-17 سالگی دنبال عمل جراحی زیبایی هستند. به نظر شما از این ها برای ما فوتبالیست ساخته می شود؟

 

وی ادامه داد: یک عده در فوتبال پایه برای خودشان کار و کاسبی راه انداخته اند و با گرفتن پول های کلان از خانواده ها ، افرادی را به تیم های ملی پایه می فرستند و پولش را هم با بالا دستی هایشان تقسیم می کنند.

 

عابدزاده در خصوص اظهارات مجتبی محرمی در برنامه 90 گفت: تمام صحبت های محرمی درست و بجا بود. امثال من و مجتبی محرمی اهل سر خم کردن و لابی کردن نیستیم به همین دلیل ترجیح می دهم تمام طول روز در فست فود سرپا کار کنم اما سرم را مقابل کسی خم نکنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)