مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان و مدافع سابق باشگاه پرسپولیس از حضور در غرفه روزنامه منتسب به حبیب کاشانی امتناع کردند.

 

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز هم با حاشیه‌هایی از جنس ورزشی همراه بود که بخش‌های از آن در زیر می‌آید: نخستین مهمان امروز نمایشگاه، افشین پیروانی مربی و بازیکن سابق تیم های ملی و پرسپولیس بود که با حضور وی یک نشست خبری برگزار شد.

پیروانی با حضور در غرفه خبرگزاری ها در مورد مشکلات مربوط به پرسپولیس صحبت کرد و گفت: از وقتی به نمایشگاه آمده‌ام همه در مورد این تیم از من می‌پرسند. زمانی که یکی از هواداران پرسپولیس از وی پرسید این تیم امسال در چه رده‌ای قرار می‌گیرد، یکی دیگر از هواداران این تیم در این نشست خبری حضور داشت با دست اشاره کرد، هشتم و پاسخ پیروانی هم اشاره او به همین هوادار بود.

یکی از هواداران استقلال نیز که از سن کمی برخوردار بود از پیروانی پرسید پرسپولیس در جام حذفی چه مقامی می‌آورد. این نشست با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به فوتبال همراه شد.

*‌ پیروانی زمانی که از مقابل غرفه پرسپولیس می‌گذشت از حضور در این غرفه امتناع کرده و گفت: صندلی آن برای زمان کاشانی است و او کسی است که پدر پرسپولیس را درآورد.

* خسرو والی‌زاده مدیر رسانه‌ تیم‌های ملی از حل شدن مشکل اشکان دژاگه خبر داده و برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران را تشریح کرد.

* مهمانان بعدی احمدرضا عابدزاده و سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بانان دیروز و امروز تیم ملی بودند که حضور این دو در نمایشگاه سروصدای زیادی به پا کرد. به طوری که برای حضور این دو در غرفه‌‌های مختلف، مسئولان این غرفه‌ها تلاش زیادی می‌کردند. این دو نیز در کنار هم در غرفه‌های مختلف عکس به یادبود گرفته و پاسخگوی هوادارانشان بودند ضمن اینکه بازار امضا گرفتن از این دو نیز داغ بود البته عابدزاده بیشتر از مصاحبه خودداری کرده و زیاد صحبت فوتبالی نکرد. عابدزاده هم از حضور در غرفه پرسپولیس امتناع کرد.

* رحمتی نیز ضمن امیدواری به قهرمانی استقلال در آسیا از حضورش در نمایشگاه برای برطرف شدن سوءتفاهمات با دوستان رسانه‌ای خود خبر داد.

* بیشتر مهمانان ورزشی روز سوم نمایشگاه تا ظهر امروز بازدید خود را انجام دادند و بعدازظهر دیگر کمتر از چهره‌های ورزشی‌ در نمایشگاه خبری بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)