مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدازده می گوید با علی دایی حسابی گرم هستند.


درحالی که شایعه شده علی دایی و احمدرضا عابدزاده قبل از بازی راه آهن و صبا همدیگر را در هتل المپیک دیده اند و هر کدام شان سر برگردانده اند تا رودرو نشوند ، عابدزاده به شدت چنین شایعه ای را تکذیب می کند .

 

 

 

او در گفت و گویی در این باره می گوید:«این حرف ها چی هست که بعضی از سایت ها نوشتند؟ یعنی چی که من و دایی دست ندادیم؟ اتفاقا هم روبوسی کردیم و هم کلی شوخی. اتفاقا کلی هم سر به سر یحیی و بهزاد غلامپور گذاشتم. تازه فرشید کریمی ، رودباریان ، کعبی و حسین کاظمی هم بودند. بین این همه آدم ما با هم گرم گرفتیم. کی گفته سرمان را انداختیم پایین تا هم را نبینیم. اتفاقا من و علی دایی هیچ اختلافی با هم نداریم و رابطه مان خیلی هم خوب است. فکر می کنم او در راه آهن هم موفق می شود.»


عابدزاده درباره حضورش در اردوی راه آهن هم می گوید:« من قبل از بازی این تیم با صبا ، یک افطاری دعوت بودم در آنجا و رفتم به این مراسم. دیدم دایی و تیمش هم آنجا هستند و یک سری هم به بچه های شان زدم.»


او درباره پرسپولیس هم گفت:« امیدوارم تیم این بحران را پشت سر بگذارد و نتیجه بگیرد.»


اما این اتفاق می افتد؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:« با این شرایط نه. باید تغییراتی اساسی در اداره تیم ایجاد شود.»


راستی چرا شعارهای مردم از هفته اول شروع شده؟ احمدرضا در این باره می گوید:« چون مردم مشکل اصلی را شناختند. اصلا من بد بودم و مشکل داشتم. چرا  پروین ، دایی ، بهزادی ، محرمی ، مهدوی کیا و کلانی از تیم می نالند؟ یعنی همه این ها بد بودند؟ مردم هم می بینند و تشخیص می دهند.با همه این اوصاف برای استیلی آرزو می کنم که بتواند مشکلات را پشت سر بگذارد چون از هر چیزی مهمتر برای همه ما موفقیت پرسپولیس است.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)