پرسپولیس نیوز: مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت:قرار شد به پرسپولیس کمک کنم.

امیر عابدینی درباره دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت:در بازی های اول تیم های بزرگ مشکل دارند.برای تیم های مقابل هم دیدار با پرسپولیس و استقلال دشوار است و به همین دلیل در هر دو تیم استرس و اضطراب به چشم می خورد.

وی ادامه داد:در بازی روز گذشته پرسپولیس جوانگرایی و سرعت بالای بازی را به رخ حریفان کشید.تاکتیکی دیده شد که معنا و مفهوم داشت.برای مثال در بازی دیروز می دیدیم وقتی بازیکنی از پرسپولیس در میانه میدان صاحب توپ می شد بلافاصله نفرات کناری به عمق می زدند.در مجموع با اینکه اکثر بچه ها جوان بودند من به پرسپولیس امیدوار شدم.

عابدینی درباره انتقادی که هفته گذشته از خریدهای پرسپولیس کرده بود و اینکه این نفرات را یک دلال بسته اند بیان داشت:حرفی که آن روز زدم بر مبنای این بود که خواهان استقلال فکری برانکو بودم.مشخص است که باشگاه باید بازیکنان مدنظرش را جذب کند و این،از طریق واسطه ها انجام می شود.من اگر حرفی زدم دلیلش این بود که در شان پرسپولیس خرید صورت بگیرد.به نظر من بازیکنانی که پرسپولیس گرفته نفرات خوبی هستند و نباید نگران این باشیم که پرسپولیس بد بسته شده است.

 وی درباره اینکه آیا برانکو 94 را می توان با استانکو 75 مقایسه کرد گفت: نمی توانم برانکو را با استانکو مقایسه کنم.این دو در دو دهه مختلف در حال فعالیت هستند.تنها چیزی که می توانم در حال حاضر مطرح کنم این است که برانکو مربی خوب و نجیبی است و می تواند در پرسپولیس موفق شود.

عابدینی درباره صحبت های خود با طاهری و احتمال حضورش در باشگاه پرسپولیس بیان داشت:من روز چهارشنبه با طاهری و کاشانی صحبت کردم.دوستان با حسن نیت تماس گرفتند و من هم دلی پاسخ دادم.قرار شد به پرسپولیس کمک کنم.بنابراین منتظر تماس دوستان هستم تا جلسه ای برگزار کنیم.

وی درباره اینکه در هفته نخست لیگ برتر چه تیم هایی او را سورپرایز کردند گفت:سیاه جامگان من را امیدوار کرد.ملوان هم خیلی خوب کار کرد.کلا از تماشای بازی سیاه جامگان و استقلال لذت بردم.

عابدینی درباره اظهارات یحیی گل محمدی پس از مسابقه با ملوان درباره اینکه نتایج در جای دیگری تعیین می شود بیان داشت:اصلا با حرف گل محمدی موافق نیستم.داور ممکن است اشتباه کند اما بازی ها مهندسی نمی شود.تازه هفته اول لیگ هستیم و این صحبت ها تشویش اذهان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)