پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: در رابطه با موضوع ساندویچ و هواداران پرسپولیس اگر حرفی نزنم و سکوت کنم خیلی بهتر است.

امیر عابدینی  درباره وعده سرپرست باشگاه پرسپولیس که به هواداران این تیم در روز بازی با تراکتور ساندویچ رایگان می دهند اظهار داشت: خواهش  می کنم از من در رابطه با این مسایل سوال نپرسید. این سوال از آن دست سوالاتی است که من را اذیت می کند. دوستان کارشان را بلد هستند و در حد بضاعت شان تلاشش را می کنند. من اگر به این سوال جواب ندهم خیلی بهتر است.

وی این باره که آیا شأن هواداران پرسپولیس با این موضوع تحت تاثیر قرار نمی گیرد، بیان داشت: من نمی دانم چه بگویم شاید این کار اتفاق مثبتی هم باشد. اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد بعدا درباره اش افکارسنجی صورت بگیرد و نتیجه اش مشخص شود. شاید تماشاگران استقبال کردند! شاید هم این روش ها به عقل ما نمی رسد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تاکید کرد: این هوادار بیش از 40 سال است که هر زمان به حضورش نیاز بوده پشت پناه تیمش قرار گرفته و تا 400 سال بعد هم پشت پناه پرسپولیس است. این تیم بوی قهرمانی می دهد. بهتر است با طرح این مسایل آن را به حاشیه نبریم. چیزی نمانده تا طعم شیرین قهرمانی بار دیگر به کام هواداران پرسپولیس بنشیند. فقط یک نکته می ماند.

وی درباره شرایط پرسپولیس و نکته مدنظرش خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیمی روبه جلو بوده و به خوبی تا اینجا پیش رفته است. حریف پرسپولیس بازیکنان خودش هستند نه حریف مقابل. نکته موضوع اینجاست که بچه های تیم توپ را به راحتی تا دم دروازه می برند اما همانجا فرصت سوزی می کنند. اگر این اتفاق نیفتد هیچ تیمی در ایران رقیب پرسپولیس نمی شود.

عابدینی تصریح کرد: اگر مهاجمان پرسپولیس در محوطه جریمه کمی حوصله به خرج بدهند بارها در هر بازی به گل می رسند. تراکتورسازی هم که هفته بعد مهمان پرسپولیس است با همه احترامی که برای این تیم قائل هستم حریف  این پرسپولیس نمی شوند. تراکتور تیم بسیار خوبی دارند اما پرسپولیس این روزها واقعا استثنایی بازی می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)