پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: من معتقدم در وزارت ورزش از قعرنشینی پرسپولیس خوشحال هستند، به همان دلیلی  که افشارزاده رئیس دفتر آقای وزیر است.

امیر عابدینی در واکنش به اظهارات معاون حقوقی استقلال مبنی بر اینکه او به خاطر حمایت از پرسپولیس در هیات رئیسه سازمان لیگ باید عزل شود، اظهار داشت: اول این را بگویم که من جواب ایشان را نمی دهم چون اصلا در حد من نیست اما برای روشن شدن اذهان عمومی یکسری صحبتها را انجام می دهم. اگر جایی شبهه باشد، آنجاست که مدیرعامل باشگاه استقلال رئیس دفتر آقای وزیر است. شبهه آنجاست که وقتی هدایتی می آید بلیت های بازی پرسپولیس و ذوب آهن را بخرد، افشارزاده با سازمان لیگ تماس می گیرد و می گوید چرا فلانی آنجا آمده است.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس را از سوی وزارت ورزش به آتش کشیده اند و افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در این ماجرا نقش مهمی را ایفا می کند. چطور می شود که 2 خطای شبیه به هم در یک بازی گل شود و در یک بازی دیگر اخراج یک بازیکن در پی داشته باشد؟ قطعا حضور افشارزاده در وزارتخانه در این اتفاقات تاثیرگذار است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین تصریح کرد: مسئولیت ها باید در سازمان لیگ در قالب باشگاهی باشد. با این حال من به عنوان نماینده پرسپولیس اینجا نیستم اما مدافع حق و حقوق پرسپولیس خواهم بود. چطور در گذشته فتح الله زاده به صورت همزمان مدیرعامل استقلال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود؟

وی در انتقاد از مدیریت استقلال گفت: واقعیت این است که افشارزاده و سیستم مدیریتی استقلال به گونه ای رفتار می کنند که اصلا در شانشان نیست. حالا 3 بازی را به هر قیمتی بردند و مبارکشان هم باشد اما چیزی که نمی دانند را نگویند. چرا 30 نفر را مامور می کنند تا فحاشی کنند؟

عابدینی در خصوص تهدیدش مبنی بر اینکه اگر وزارت ورزش روش خود را تغییر ندهد، ما روش خود را عوض می کنیم، خاطرنشان کرد: روش را باید تغییر دهیم. برای این کار 2 راه هم در پیش داریم. اول اینکه فوتبال و پرسپولیس را ببوسیم و کنار بگذاریم چون می بینیم، اراده ای برای درست کردنش نیست. دوم هم این است که همراه با هواداران راه بیفتیم و برویم در مقابل وزارت کشور و مجلس تا این وضعیت را به گوش آنها برسانیم. به نمایندگان بگوییم که چطور قانونی که خودتان تصویب کردید در وزارت ورزش اجرا نمی شود.

وی همچنین اضافه کرد: من معتقدم در وزارت ورزش از قعرنشینی پرسپولیس خوشحال هستند. به همان دلیلی خوشحال هستند که افشارزاده رئیس دفتر آقای وزیر است. حالا جالب است که از این سمت به مدیر باشگاه پرسپولیس می گویند که برو و از یک نهاد دیگر 3 میلیارد بگیر و با سودش پس بده. این اتفاق کاملا نشانه اصلی ربا است. هر قاضی هم می تواند به آن ورود کند. هر اسپانسری به پرسپولیس می آید، در می رود. از آن سمت خبر دارم که 3 روز یک بازیکن پرسپولیس تغذیه و جای خواب هم نداشته است.

عابدینی در پایان گفت: بهتر است دوستان از تهمت زدن به سازمان لیگ دست بردارند. مگر تاج در چینش داوران نقش دارند که به او حمله می کنند؟ در ضمن برای من هم فرقی نمی کرد که دیروز استقلال تهران ببرد یا اهواز. باور کنید اگر استقلال اهواز هم به این شکل پیروز می شد بازهم صدایم در می آید. حالا من یک بار هشدار دادم و امیدوارم دوستان حرکت جدیدی انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)