پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: بحث رفتن و برکناری رویانیان اشتباه وزیر بود چون او دو بار قبل از این هم اشتباه کرده بود.

امیر عابدینی در حاشیه نشست اتحادیه فوتبال در خصوص این جلسه اظهار داشت: خوشحال هستم که اعضای اتحادیه اکثرا در مجمع فدراسیون فوتبال حضور دارند.

برخی از مفاد اساسنامه آمده است و قرار است برخی موارد دیگر آن مورد بازنگری قرار بگیرد. در مجموع فکر می‌کنم اتحادیه فوتبال کاری می‌کند که به نفع این رشته است.

مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص باشگاه‌های بدهکار در لیگ برتر و اینکه چند سال است در خصوص برخورد با آنها صحبت می شود، گفت: فوتبال ما از جامعه اقتصادی طلبکار است و اگر پول آن پرداخت شود مشکلی ندارد. مثلا در حال حاضر والیبال و بسکتبال به فوتبال تنه زدند و باید قبول کنیم که برای هنجارسازی ها باید هزینه کنیم. همه روی این موضوع زوم کرده‌اند که چرا فلان بازیکن یک میلیارد می‌گیرد اما گر بخواهیم به قوانین فیفا دقت کنیم این موضوع مشکلی ندارد. اعتقاد دارم باشگاه‌ها باید طلبکار هم باشند و اگر صدا و سیما از آن خزانه غیب خود بخشی از هزینه‌های فوتبال را هم بپردازد مشکلات حل خواهد شد. در مجموع دولت قدیم و جدید باید عنایت ویژ‌ه‌ای به ورزش داشته باشد.

خبرنگاری پرسید، باشگاهی مثل سپاهان هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد توازن را از بین برده است که عابدینی گفت: حالا که اسم سپاهان را بردید اجازه بدهید از پرسپولیس و استقلال هم نام ببرم. برخی باشگاه‌های ما هویت دارند و بازیکن هم دوست دارد در این تیم بازی کند اما باید به قوانین فیفا احترام بگذاریم. متاسفانه مادر اینجا این کار را نمی‌کنیم و تور ماهیگیری را روی سر باشگاه‌های ضعیف پهن کرده‌ایم. برخی باشگاه‌ها با پا روی فرق باشگاه‌های ضعیف می‌‌آیند ولی باید قبول کرد که خودمان باید به داد خودمان برسیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون تغییرات در باشگاه پرسپولیس و در راس مدیریت آن مطرح می‌شود، گفت: این از اشتباهات وزیر بود. عباسی دو بار اشتباه کرد و این هم سومین اشتباه او بود. البته او خیلی زحمت کشید و باید به او خداقوت گفت اما در خصوص عملکرد رویانیان قطعا وزیر بعد بازنگری می‌کند و شاید وزیر بعدی آمد و این دو باشگاه را از حالت دولتی خارج کرد.

عابدینی در خصوص شایعاتی که پیرامون مدیرعاملی وی در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: این هم از آن مسائلی است که دوستان چو انداختند و ما هم نتوانستیم آن را جمع کنیم. این خبر درست نیست اما قطعا اگر از من بخواهند مدیرعاملی پرسپولیس را می‌پذیرم اما نه به معنی رفتن رویانیان و اینکه به او بگویند خداحافظ.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدوی‌کیا و پیروانی عضو هیئت مدیره شوند، گفت: من به این موضوع که دوستانی در هیئت مدیره باشند که از مربی تیم سنشان پایین‌تر باشد اعتقادی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)