پرسپولیس نیوز : عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: برند پرسپولیس نیازی به بازی نمایشی با رئال مادرید ندارد.

امیر عابدینی  در مورد اظهارات وزیر ورزش مبنی بر پاسخگو نبودن فدراسیون فوتبال گفت: حق با وزیر ورزش است. او باید در قبال نمایندگان مردم پاسخگو باشد. وقتی می‌بینید که فوتبال ما نمی‌تواند از بضاعتش به طور کامل استفاده کند. بنابراین وزیر ورزش باید از فدراسیون توضیح بخواهد و نباید این مسئله را هم موکول به آینده کنیم.

وی در مورد تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال گفت: اکثر اعضای مجمع با نظر وزیر ورزش موافق هستند و باید در مورد تغییر و تحولات کاری انجام داد. من می‌خواهم خاطره‌ای از علی پروین برایتان بگویم. در بازی‌های آسیایی 90 پکن برزگر به علی پروین گفت وقتی تیم فوتبال قهرمان شود دیگر مشکلی برای کاروان وجود نخواهد داشت زیرا همه ما پشت سر تیم ملی فوتبالی که قهرمان شده با خیال راحت وارد ایران می‌شویم اما اکنون سوالم این است تیم ملی فوتبال ایران می‌خواهد پشت سر کدام تیم قایم شود حتی رشته‌های نوپا در ایران مدال‌آوری کردند و فوتبال فقط افسوس خورده است. بنابراین حق وزیر ورزش است که حرف بزند و صحبت کند.

وی در مورد اینکه برخی از کارشناسان می‌گویند مجمع فدراسیون فوتبال مجمع آگاهی نیست گفت: ترکیب مجمع فدراسیون به این ترتیب است که 16 تیم لیگ برتری در آن نماینده دارند که البته فدراسیون تصمیم گرفت دو نماینده از این تعداد را کم کند. لیگ دسته اول 8 نماینده دارد. لیگ دسته دوم 2 نماینده که با توجه به افزایش تعداد تیم‌ها در لیگ دو قطعا تعداد نمایندگان این لیگ به 4 می‌رسد. سایر اعضای مجمع هم از وزارت ورزش، فدراسیون و سایر ارگان‌های مرتبط با فوتبال هستند. حالا اینکه دیدگاه این نمایندگان چقدر فوتبالی است و آکادمیک است من نمی‌دانم اما مجمع می‌تواند وارد عمل شود و مشکل را حل کند. کفاشیان باید حس کند که جو مطلوبی وجود ندارد و با خرید حمایت هم فقط بضاعت ناچیز فوتبال از بین می‌رود.

عابدینی در مورد دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید و اینکه این بازی چقدر می‌تواند مشکلات باشگاه پرسپولیس را حل کند گفت: به عقیده من پرسپولیس برندی است که نیازی به این بازی‌های نمایشی ندارد. بازی با رئال مادرید فقط یک بازی نمایشی است نه فوتبالی. رئال مادرید و بارسلونا گران‌ترین و تکنیکی‌ترین فوتبالیست‌های دنیا را دارند اما ما می‌خواهیم با بازی با رئال چه بکنیم؟ حتی تیم ملی ما هم در این سطح از مسابقات گرفتاری دارد. پرسپولیس می‌خواهد با این بازی نمایشی چه بکند.

وی افزود: مگر اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه که بیشتر غیرفوتبالی هستند بخواهند برای خود کارنامه‌ای در این زمینه درست کنند و بازی با رئال را به نوعی کارنامه درخشان خود تلقی کنند.

عابدینی با اشاره به زمان مدیریت خودش در پرسپولیس گفت: ما پرسپولیس را به آلمان فرستادیم نه برای آنکه با بایرمونیخ بازی کند برای آنکه با تیم‌های لیگ یک و دو این کشور بازی کند. زیرا می‌خواستیم بضاعت فوتبالیمان راب سنجیم. به عقیده من برند پرسپولیس برند خوبی است و نباید برندسوزی کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)