سرپرست کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال که اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون رأی به قطع همکاری با او دادند از سمت خود استعفا کرده بود.

امیر عابدینی که دو روز پیش صحبت‌های تندی را علیه فدراسیون فوتبال و مهدی تاج مطرح کرده بود ، عصر امروز (دوشنبه) در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از سمتش در کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون کنار گذاشته شد.

با توجه به توضیحات کاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعضای این جلسه تصمیم به قطع همکاری با عابدینی گرفتند، اما سرپرست کمیته بازاریابی و اقتصادی از روز گذشته استعفای خود را اعلام کرده بود.

امیر عابدینی  در خصوص تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری با او در کمیته بازاریابی و اقتصادی اظهار داشت: در مصاحبه‌ای که دو روز پیش با خبرگزاری تسنیم انجام دادم، به خیلی از مسائل اشاره کردم. روز گذشته هم استعفای خودم را برای محسن صادقی که در دفتر کمیته بازاریابی حضور دارد، ارسال کردم و از او خواستم این استعفا را روی میز مهدی تاج بگذارد. یعنی از روز گذشته استعفا کرده بودم.

وی افزود: یک یادداشت هم برای محمود اسلامیان ارسال کردم و به او گفتم که صحبت‌هایم را در چند روز آینده خواهم زد. به اسلامیان گفتم که شما، تاج و ساکت بر نمی‌تابید کارها در فدراسیون فوتبال به درستی انجام شود. هر چیزی مدنظر شما نباشد، منکوب می‌کنید و مدیریتی که در پیش گرفته‌اید، باعث می‌شود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم رشد نکنند. دلایلی هم برای این صحبت دارم که به زودی به آنها اشاره خواهم کرد.

سرپرست پیشین کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اسلامیان از مصاحبه اخیر او ناراحت شده بود، یادآور شد: در یادداشتی که به آقای اسلامیان ارسال کردم، نوشتم که شما و آقای تاج برای مدیریت فوتبال با آدم‌های خوب و خودی می‌توانید کار کنید و من مثل شما خوب نیستم. نوشتم که تمام برنامه‌های اجرایی و قوی در فدراسیون فوتبال،‌ اگر رنگ و بوی شما و ساکت را نداشته باشد، منکوب می‌شود. برای اسلامیان نوشتم که برای مدیریت دو باشگاه بزرگ کشور به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اید که آنها هیچ‌گاه رشد نکنند. نوشتم که من باید از عدم صداقت تاج و حرکت‌های پشت پرده اقتصادی دوستان شما که باعث متلاشی شدن فوتبال می‌شود، فریاد بزنم و سرم را به دیوار بکوبم. به آقای اسلامیان گفتم که ای کاش به بنده بی‌احترامی می‌کردید، اما فوتبال را تحقیر نمی‌کردید. گفتم که یک دنیا درد در این سینه دارم که در دو سه روز آینده به مردم خواهم گفت.

متن استعفای عابدینی که برای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نوشته، به شرح زیر است:

«ریاست فدراسیون فوتبال ج.ا.ا
باسلام؛
معروض می‌دارد از ادامه همکارى با آن فدراسیون معذورم. این کناره‌گیری دلایل بی‌شمارى دارد که به عرض شما اصحاب فوتبال و مردم بزرگوار و شریف خواهم رساند.
امیر عابدینى»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)