پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هنوز در خصوص بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس اقدام جدی انجام نداده است تاکید کرد: علی دایی تصمیم گیرنده است و این حق دایی است که کریمی را نخواهد.

امیر عابدینی در خصوص برنامه‌های خود برای حضور حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: این روزها اگر سکوت کردم به این دلیل بوده که حرف‌ها را قبلا زده بودیم و باید کار کنیم. این روزها باید همه از تیم ملی حمایت کنند. باید هر جوی که علیه تیم ملی به راه می‌افتد را خنثی کرد.

وی در خصوص جلسات خود با رحیمی و نیز شایعه استعفای وی در هفته گذشته گفت: رحیمی پیگیر کار است و یک مقدار گرفتاری وجود داشت که من در دو مرحله روزهای پنجشنبه و جمعه نتوانستم با وی تشکیل جلسه بدهم با این حال امروز و فردا برای این کار  اقدام می‌کنم. موضوع استعفای رحیمی هم این بود که تاکید داشت اگر نتواند کار کند از این تیم جدا می‌شود ولی من معتقدم که رحیمی مدیری است که کار می‌کند.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که کمیته فنی پرسپولیس مثل سال‌های قبل نقش فرمالیته‌ای را ایفا کند، توضیح داد: در تمام دنیا کمیته فنی وجود دارد ولی برخی دوستان بدون مطالعه می‌گویند که اینگونه نیست. اصولا ما چهار نوع کمیته فنی داریم که هر کدام وظیفه خود را دارند.

وی در این باره گفت: اولین گروه کمیته فنی نقش میانجی را دارند که در شرایط بحرانی وارد می‌شوند و باعث ایجاد تعامل هستند. گروه دوم کمیته فنی که عنوان هادی یا همان اتاق فکر را ایفا می‌کنند. گروه سوم کمیته فنی برنامه‌های کادر فنی را آنالیز می‌کند و از آن دفاع کرده تا مصوب شود و حتی رئیس آن به عنوان سرپرست روی نیمکت می‌نشیند و چهارمین گروه اختیارات بیشتری دارد که رئیس آن به عنوان معاون فنی مدیرعامل عمل می‌کند و در جلسات هیات مدیره نیز حضور دارد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به خصوصیات دایی امکان تعامل بین وی و این کمیته وجود دارد، گفت: ما هیچ کدام ادعایی نداریم. اگر فرصت کار نباشد مزاحم نیستیم و می‌گوییم خداحافظ! باید فرصت کار ایجاد شود. به کمیته فنی اختیارات بدهند و در آنصورت جوابگو خواهیم بود. اگر اینطور نباشد در پرسپولیس نمی‌مانیم.

عابدینی در خصوص بازگرداندن کریمی به پرسپولیس توضیح داد: من راجع به این قضیه هیچ اقدام اصولی نکردم. از نظر عاطفی یک کارهایی صورت گرفته ولی موضوع این است که دایی باید از کریمی استفاده کند. در این باره سرمربی تیم می‌داند که از این پتانسیل استفاده خواهد کرد یا خیر. این حق دایی است که کریمی را نخواهد.

وی درباره قرارداد دو میلیارد تومانی دایی گفت: اولا که قرارداد او قبلا بسته شده و هیات مدیره باید به آن پایبند باشد مگر اینکه خود دایی عنوان کند که آن را کم خواهد کرد. من حرفم این است که رقم مربیان خارجی را هم ببینیم و بعد درباره مربیان داخلی حرف بزنیم. ما انتظار داریم دایی برابر کرانچار برنده شود ولی نصف پول او را بگیرد. ما باید در همه ابعاد رقابت بین مربیان داخلی و خارجی را مد نظر قرار دهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)