مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: دریافت حق پخش تلویزیونی حق مسلم فوتبال است.

به گزارش فارس، امیر عابدینی در هشتاد و یکمین نشست اعضای مرکزی اتحادیه فوتبال اظهار داشت: متأسفانه همه جا با فوتبال مانند غریبه‌ها برخورد می‌کنند. یک برنامه تلویزیونی با 10 میلیارد هزینه چیزی حدود 50 تا 100 میلیارد سود می‌کند یا به طور مثال تهیه کننده یک برنامه طنز که 45 دقیقه روی آنتن است قبل و بعد از برنامه برای تبلیغات پول می‌گیرد اما برای فوتبالی که 4هزار و 500 دقیقه روی آنتن است کل باشگاه‌ها 15 میلیارد پول می‌گیرند.

وی ادامه داد: در این شرایط کار کردن سخت است، فوتبال باعث ایجاد هیجان مثبت در جامعه می‌شود. به نظر من هزینه مثبتی در فوتبال می‌شود و هویت‌سازی می‌کند. ما می‌توانیم با پروبال دادن به آن شرایط بهتری ایجاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان عنوان کرد: ما فلان باشگاه نیستیم که تبلیغ بکنیم یا نکنیم پولمان جور باشد الآن هم خیر پیدا شده و یک میلیون دلار کمک می‌کند (در این لحظه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس وارد جلسه شد و به عابدینی گفت آرام‌تر حرف‌هایتان را بزنید من اینجا هستم).

وی گفت: اگر 2.5میلیارد اسپانسر برای یک باشگاه جذب می‌شود، تراکتورسازی با هویتی که دارد باید بیشتر درآمدزایی کند. اقتصاد باشگاه‌ها با این شرایط با مشکل روبرو شده و هزینه‌ها سرسام آور است، باید فکری کرد. برای مثال باید یک کمپین تبلیغات ایجاد شود و هدف داشته باشیم، الآن 5-6 سال است که می‌گوییم انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و مقابل دنیا هم ایستاده‌ایم در حالی که بیشتر مردم از موضوع هسته‌ای اطلاعی ندارند و باید آن را بدانند.

مدیرعامل داماش گیلان همچنین تأکید کرد: ما هم باید چنین کاری را در فوتبال انجام دهیم حق پخش تلویزیونی حق مسلم فوتبال است. با آمدن وزیر جدید هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)