پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می‌گوید شرایط این باشگاه به گونه‌ای است که باید یک ماه درباره آن سکوت کرد تا مسئولان مربوطه و وزارت ورزش یک نسخه حسابی برای پرسپولیس بپیچند.

امیر عابدینی درباره فشارهایی که این روزها متوجه باشگاه پرسپولیس است، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: باید راجع به پرسپولیس یک ماه سکوت کنیم تا آنها خودشان را پیدا کنند. آشفتگی دور و بر پرسپولیس زیاد است و حرف و حدیث‌ها هم هر روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: اگر صحبت‌های ما از سر دلسوزی هم باشد در این شرایط ثمربخش نیست. باید سکوت کنیم تا مدیران باشگاه، این وضعیت را جمع و جور کنند و وزارت ورزش هم یک نسخه حسابی برای این تیم بپیچد. اگر پرسپولیس می‌خواهد باشگاه شود باید مدیریت آن سامان یابد. برای همین خود من حداقل یک ماه درباره پرسپولیس حرفی نمی‌زنم!

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همچنین درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما برای قرارداد حق پخش تلویزیونی، تصریح کرد: صدا و سیما مسابقات لیگ دسته اول را هم پوشش می‌دهد. مسابقات لیگ برتر هم که هست. اگر بخواهیم فوتبال را رها کنیم و هزینه آنرا تامین نکنیم، دچار مشکل خواهیم شد. در همین صدا و سیما می‌گویند هزینه فوتبال 1200 میلیارد تومان است. کاش آقایان توضیح می‌دادند که چند صد نفر از فوتبال ارتزاق می‌کنند. کاش آقایان می‌گفتند فوتبال آنقدرها هم گران نیست چون هزینه زمین، داور، لباس و … هم در کنار بازیکنان و مربیان وجود دارد.

عابدینی ادامه داد: هیچ جا نگفتند اگر 16 تیم لیگ برتری هر کدام 20 بازیکن داشته باشند، روی هم می‌شود 320 بازیکن. صدا و سیما با ارقام بازی می‌کند ولی اصل داستان را بیان نمی‌کند.

وی تاکید کرد: خیلی بد است که صدا و سیما تعامل ندارد. آنها به فوتبال ظلم می‌کنند در حالی که باید حق پخش واقعی را بدهند. به هر حال قرار شده در روزهای آینده جلسه دیگری در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا تصمیم جدی در این خصوص بگیریم.

مدیرعامل باشگاه داماش در پایان درباره وضعیت این باشگاه هم گفت: ما دنبال یک مشتری هستیم تا تیم فوتبال داماش را واگذار کنیم. نمایندگان مجلس هم در این خصوص دست به کار شده‌اند. در صورتی که تیم فوتبال داماش واگذار شود، باشگاه را منحل خواهیم کرد چون در سایر رشته‌ها کاری نداریم که انجام بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)