پرسپولیس نیوز : عابدینی با بیان اینکه برخی دستور داده اند با گزینه های فعلی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مذاکره شود از اظهار نظر پیرامون حمید درخشان خودداری کرد و در مورد ناراحتی برخی پیشکسوتان این باشگاه گفت:

آنها حق دارند، دستور داده شده است با این چند گزینه مذاکره شود. برای تیم‌های دولتی این دستور از کجا می‌آید؟

امیر عابدینی در مورد بحث انتخاب سرمربی برای پرسپولیس و احتمال سرمربیگری محمد مایلی‌کهن یا حمید درخشان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من راجع به فرد صحبت نمی‌کنم زیرا واقعا همه این نفرات برای پرسپولیس زحمت ‌کشیده‌اند. مثلا مایلی‌کهن که در زمان بازیگری هرچه در توان داشته، برای پرسپولیس انجام داده، در زمان مربی بودن هم برای این تیم تلاش کرده و همیشه به پرسپولیس تعصب داشته است. من خودم را مانند این نفرات پرسپولیسی‌ نمی‌دانم. حمید درخشان هم همینطور.

وی افزود: مدیران باشگاه پرسپولیس امروز باید بسنجند چه می‌خواهند؟، به کجا می‌خواهند برسند؟، برنامه‌های‌شان چیست؟، ساختارسازی آنها چه بوده است؟ و در نهایت ببینند خواسته و توقع مردم چیست؟ آنوقت می‌توانند به سراغ گزینش مربی بروند. اگر ندادیم به کجا می‌خواهیم برویم و بعد با هزار عاطفه و احساس سرمربی را انتخاب می‌کنیم، آن وقت اگر با عدم نتیجه‌گیری مواجه شویم، هم به آدمی که برای پرسپولیسی‌ها بزرگ بوده و هم خود پرسپولیس ضربه زده‌ایم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: اعتقاد دارم باید با حوصله‌تر، دقیق‌تر و حساب‌ شده‌تر بررسی کرد زیرا اگر بین این دو نفر هم بخواهیم انتخاب کنیم، گزینش نهایی 50-50 است.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در پرسپولیس مهم بوده متاسفانه حواشی اطراف آن است، ادامه داد: اگر به طور مثال محمد رویانیان در وعده و وعیدها قبول می‌کرد، در مسائل انتخابات حضور داشته و پرسپولیس را دنبال یک جریان فکری ببرد و در انتخابات به آن جریان فکری کمک کند، قطعا نامه‌ای داده نمی‌شد تا به ماموریتش در باشگاه تمام شده است.

عابدینی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: این مسائل را باید دوستان ما که در کار سیاسی و اجرایی هستند، باور کنند که بافت هویتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس سیاست را بر نمی‌تابند زیرا هویت ملی دارند، پس یک جریان فکری خاص نمی‌تواند مالک این باشگاه‌ها شود. به نظرم هویت ملی این باشگاه‌ها باید در قالب یک سرمایه‌ ملی در نظر گرفته شوند. سرمایه ملی به علت آنکه برای مردم است، مال این دولت و آن دولت نخواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید این باور را پیدا کنیم که ممکن است مردم من و شما را دوست نداشته باشند اما این تیم را دوست دارند، آنوقت نمی‌توانیم برای این تیم تصمیمی بگیریم که تنها ما دوست داشته باشیم، باید ببینیم مردم چه می‌خواهند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در ادامه در مورد ناراحتی پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی که به بازی گرفته شده‌اند، تصریح کرد: آنها حق دارند، دستور داده شده است با این چند گزینه مذاکره شود. برای تیم‌های دولتی این دستور از کجا می‌آید؟ شما که می‌دانید.

شما در باشگاه داماش با حمید درخشان کار کرده‌اید، آیا این مربی می‌تواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد؟ وی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: من نمی‌توانم الان نظری در این مورد بدهم. در پرسپولیس بزرگان فوتبال نشسته‌اند و در جائیکه نفراتی همچون پروین، کلانی، پنجعلی، وطنخواه و … که اسطوره‌های پرسپولیس هستند، حضور دارند، من نباید نظری بدهم.

عابدینی با بیان اینکه با وی مشورتی در این خصوص نشده است، در پایان گفت: قطعا اگر بحث مشورت با من بود، بنده را به نشست‌ها دعوت می‌کردند تا در آنجا نظر خودم را اعلام کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)