پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با انتقاد از علیرضا رحیمی گفت: او نمی‌تواند به تنهایی و بدون استفاده از مشورت دیگران، مشکلات پرسپولیس را حل کند.

امیر عابدینی درباره مباحث اخیر باشگاه پرسپولیس و نظرش درباره روند مدیریتی این باشگاه اظهار کرد: فکر می‌کنم اسپانسر باشگاه تا الان خوب کار کرده است. آن‌ها قرار بوده تا آخر فصل 30 میلیارد به پرسپولیس بدهند و آن طور که من شنیده‌ام تا الان 15 میلیارد به باشگاه داده‌اند. زمان ما با 900 میلیون می‌شد قهرمان شد الان دیگر نمی‌دانم وضعیت چگونه است.

او درباره علت خروجش از باشگاه به عنوان عضو کمیته فنی گفت: من به همراه حسین عبدی و جعفر کاشانی خیلی تلاش کردیم که هر طور شده به باشگاه کمک کنیم. شما وقتی به یک نفر می‌گویید دستت را به من بده و بلند شو، آن فرد اختیار دارد دستش را بدهد یا ندهد. ما اعلام آمادگی کردیم که کمک کنیم و دست‌مان هم دراز بود اما دست ما را پس زدند.

عابدینی گفت: به هر حال این اتفاقی بود که افتاد و ما به این مرحله رسیدیم که به رحیمی گفتیم خیلی خب تیم را با دایی جلو ببر و حالا که نظرت این است که تیم خوب بسته شده، از این به بعد هم اگر کمکی خواستی بگو. ما در کمیته فنی حتی از اتفاقاتی که در تیم بزرگسالان می‌افتد هم گزارش نمی‌دهیم. بعد به تیم‌های پایه رسیدیم و قرار شد بودجه آن‌ها را تصویب کنیم. عبدی بسته پیشنهادی آورده بود که پس از زدن شاخ و برگ آن بودجه نهایی تیم‌های پایه به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسید. قرار شد این بودجه به تصویب هیات مدیره برسد و پول به این تیم‌ها تزریق شود اما وقتی کمکی نمی‌شود و به حرف‌های ما توجهی نمی‌شود ما باید چه کنیم؟

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به اختلافاتی که در هیات مدیره باشگاه وجود دارد گفت: ما اصلا کاری به دایی نداشتیم. همه درها را بسته‌اند. آقایان درکی از کمیته فنی نداشتند. می‌گفتند که کمیته فنی خوب است اما کمکی به تشکیل آن نکردند. خادم بین هیات مدیره و مدیرعامل حکم بود و هرچه که هیات مدیره می‌گفت وتو می‌شد. پس از رفتن استیلی هیچ جا این صحبت نشد که چرا استیلی رفت و چرا آمد. یک وزنه فنی از هیات مدیره رفت، آیا استیلی عرصه را تنگ دید که رفت؟ آیا الان زادمهر در هیات مدیره شرایط مطلوبی دارد؟ کاشانی نسخه‌ای برای پرسپولیس نوشته بود که چگونه تیم به باشگاه تبدیل شود. اگر به همان عمل شده بود الان وضعیت بهتر از این بود.

عابدینی گفت: رحیمی قبل از آغاز فصل یک تز داشت که می‌گفت 25 میلیارد بودجه به من بدهید، نه هیات مدیره می‌خواهم، نه مشاور و نه دستیاری. تیم را هم قهرمان می‌کنم. این تفکر یعنی دور بودن از سیستم و سازماندهی. این تفکر به معنی فرار از خرد جمعی است و اینکه فردی فکر می‌کند، مدیر تدارکات بودن بهتر از مدیر پاسخگو بودن است! حالا مصاحبه می‌کنند و می‌گویند بگذارید ما کارمان را انجام دهیم اما حرف‌های من به خیلی وقت پیش بازمی‌گردد.

او ادامه داد: بیایند کارنامه بدهند که از وقتی پرسپولیس دولتی شده، آیا توانسته از حاشیه دور شود و به قهرمانی برسد؟ چگونه در طول این چند سال 140 میلیارد بدهی برای باشگاه به وجود آمده است. این اعداد یعنی چه؟ آیا انباشتگی بدهی‌ها را رحیمی می‌تواند جمع کند یا خیر؟ اگر نمی‌تواند باید از افرادی که کنارش هستند استفاده کند. استیلی، زادمهر، کاشانی و کاظم‌پور و… جمع ‌شده‌اند تا به رحیمی کمک کنند. دشمنی که با او ندارند. شاید راهش این باشد که من، استیلی، کاشانی و دیگران دو ماه سکوت کنیم و بگذاریم کارشان انجام شود. وزارت ورزش هم بررسی کند که مشکل از کجاست. اینکه رحیمی می‌خواهد همه بار را یک نفره روی دوش خودش حمل کند، باعث می‌شود کمرش بشکند. شما در انجام هر کاری باید از مشورت و خرد دیگران استفاده کنید. یک فرد هیچ وقت بدون تجربه دیگران در یک امر بزرگ موفق نمی‌شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس و داماش گیلان در ادامه گفت: من چند باری با اعضای هیات مدیره صحبت کردم و متوجه شدم که آن‌ها واقعا به دنبال حل و فصل مسائل باشگاه و ایجاد آرامش برای پرسپولیس هستند تا تیم به قهرمانی برسد. آن‌ها در جلسات هیات مدیره هم کاملا دست رحیمی را باز گذاشته‌اند که خودش تصمیم بگیرد. 30 میلیارد بودجه برای باشگاه در نظر گرفته شده و بازیکنانی که خواسته‌اند هم جذب شده‌اند. از این به بعد رحیمی باید به خوبی مسائل را مدیریت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)