پرسپولیس نیوز : عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید کرد که هیچ تغییری خارج از مجمع صورت نمی‌گیرد.

امیر عابدینی درباره جلسه شورای راهبردی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز قرار شد در خصوص بودجه فدراسیون تصمیم‌گیری کنیم تا مانند سال گذشته در مجمع بر سر این موضوع اختلاف پیش نیاید و فقط در خصوص این موضوع حرف زدیم.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که کمیسیونی با حضور ابرقویی‌نژاد، من، بهرامی، فتح‌الله‌زاده و قنبرزاده تشکیل شود تا در خصوص بودجه سال آینده فدراسیون تصمیم‌گیری کنیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره احتمال تغییرات در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هیچ تغییری خارج از مجمع در فدراسیون صورت نمی‌گیرد. دوستانی که برای ایجاد تغییرات در فدراسیون فشار می‌آورند باید بدانند که به رئیس فدراسیون حق داده نشده که بتواند نواب رئیس را عزل کند. رئیس فدراسیون فقط می‌تواند نواب رئیس را معرفی کند. مسئله برکناری نواب رئیس باید در مجمع مطرح شود.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش به وزارت ورزش است، اظهار داشت: معلوم است که منظورم با وزارت ورزش است، نمی‌دانم چرا مسئولان وزارت ورزش نمی‌خواهند باور کنند فدراسیون‌های ما حرفه‌ای هستند و خودشان با اسناد و مدارک می‌توانند پاسخگوی ملت و مجلس باشند. وزارتخانه مطمئن باشد که از فوتبال ضربه نمی‌خورد.

وی در خصوص اینکه آیا موافق برخی تغییرات در فدراسیون است اظهار داشت: قطعا اگر تغییراتی هم بخواهد به وجود بیاید باید در خانه فوتبال و با اربابان و خادمان این رشته باشد. هرچند شاید به نظر شخصی‌ام در برخی بخش‌ها این تغییرات لازم است.

عابدینی در واکنش به صحبت‌های روز گذشته امیررضا خادم و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه وزارت ورزش دخالتی در برکناری دایی نداشته است، عنوان کرد: از همان ابتدا هم همین مسئله بوده است، وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس اعضای هیئت مدیره را انتخاب می‌کند و بقیه تصمیم‌گیری‌ها برعهده هیئت مدیره است. مدیری که بضاعت مدیریت ندارد پشت وزیر پنهان می‌شود اما قبلا گفته بودم که سیاسی، دایی را برکنار کرد نه وزیر، آن هم به خاطر دلایلی که خودش داشت و شاید درست نباشد که من بگویم. در مجموع نباید برکناری دایی را گردن وزیر انداخت.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا در بودجه جدید فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد کی‌روش هم صحبت شده است، گفت: ما در ریز مسائل وارد نمی‌شویم بلکه بودجه‌ای کلان را در نظر می‌گیریم که در آن بودجه کلان مسئله‌ای مانند قرارداد کی‌روش هم ذکر شده است. متاسفانه سال گذشته مشکلاتی در مجمع به خاطر بحث بودجه به وجود آمد به خاطر همین تصمیم گرفتیم زودتر در خصوص بودجه صحبت کنیم. در مورد بودجه‌نویسی و اینگونه موارد کمیته‌ای که قرار شد تشکیل شود تصمیم‌گیری خواهد کرد و پس از اصلاح به فدراسیون ارجاع می‌شود.

عابدینی ادامه داد: بودجه به صورت کاملا کلان دیده شده و در آن تامین مسائل مالی از طرف وزارت ورزش، فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و … دیده شده و حتی در خصوص هزینه‌ها هم پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است.

وی درباره آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی فوتبال گفت: این موضوع فعلا به نتیجه نرسیده و در حال بررسی است.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا موافق تمدید قرارداد کی‌روش است یا خیر، عنوان کرد: به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال موافق تمدید قرارداد کی‌روش نیستم.

وی در مورد اینکه آیا برای حضورش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس صحبتی مطرح شده است، تنها به این جمله بسنده کرد: هرچه خدا بخواهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)