مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی پایش را روی سینه دایی گذاشت، دست و پایش را بست ، بعد گفت برو بجنگ! اما دایی صبوری کرد و نزد هواداران پرسپولیس محبوب شد.

 

* عابدینی در ابتدای مصاحبه می گوید: روزی که با یک حکم قرار شد از پرسپولیس جدا شوم حال پدری را داشتم که می خواست با بچه اش خداحافظی کند اما وداع دائمی خیلی سخت است. پرسپولیس بچه من بود.

اینکه پرسپولیس را از ما بگیرند و به دولت بدهند آن ها را هیجان زده می کرد اما حالا خودشان خسته شدند و می خواهند آن را به مردم برگردانند. آن هایی که پرسپولیس را از ما گفتند می خواهند سوار بر موج پرسپولیس رئیس جمهور شوند! غافل از اینکه مردم هر کسی را درون قلب خود جای نمی دهند. مردم خائن را از خدمتگزار تشخیص می دهند. من به لیگ برتر برگشتم نه به پرسپولیس و این داغ را هنوز در سینه ام دارم.

 

* سال هاست برای افراد متخصص در فوتبال اعتبار و ارزشی قائل نیستیم. بعضی ها وارد فوتبال می شوند چون شغل دیگری برایشان باقی نمانده. بعضی ها هم به خاطر خوش خدمتی های گذشته به فوتبال می رسند، خیلی ها ممکن است از فوتبال به نان برسند اما به نام نمی رسند.

 

* رسانه های ما صداقت دارند چون به کارنامه نمره می دهند نه به آدم ها. آقای دادکان، شما نسبت به کفاشیان که رفیق من است کارنامه بهتری دارید، شما آدم ترشرویی بودید ، گرچه به ما اخم کردی اما عملکرد مثبت شما از خاطر ما نمی رود. ما همچنین وظیفه داریم به صفایی فراهانی در مدیریت فوتبال نمره عالی بدهیم. یک فرق بین همه مدیرانی که قبل از کفاشیان رئیس فدراسیون شدند با او وجود دارد، آن ها با رای اعضای مجمع رئیس فدراسیون نشدند، خود من هم با رای اعضای مجمع رئیس فدراسیون نشدم، در واقع همه مدیران قبلی منصوب شده بودند و به رئیسی پاسخگو بودند که آن ها را منصوب کرده بود اما کفاشیان پاسخگوی مجمع است. بنابراین اعضای مجمع نسبت به ناکامی های فوتبال باید پاسخگو باشند، من به عنوان یکی از اعضای مجمع به فوتبال ایران بدهکار هستم، هر چند اگر اعضای مجمع تخصصی تر انتخاب می شدند کمتر غصه فوتبال را می خوردی. از قرار معلوم کفاشیان از فضای فوتبال لذت برده و می خواهد بازهم در این فضا کار کند.

 

* آدم خوب و شریفی رئیس کمیته انضباطی بود اما دچار مشکل شد چون سلیقه ها در آرای این کمیته نقش دارد. آن روزی که شریفی می خواست جلوی این اعمال نفوذها بایستد خیلی راحت او را برکنار کردند.

 

* پروین نباید به استیل آذین می رفت اما بگذارید مردم در مورد اسطوره ها قضاوت کنند. همان روزی که پروین می خواست به استیل آذین برود به او گفتم مردم قضاوت خوبی در مورد تو نخواهند داشت، ما در این جامعه دارای هویت هستیم، الان هویت داماش از هویت عابدینی جلوتر و برتر است. در مورد پروین هم همینطور است، اما اگر ما به سمتی رفتیم که برای شخصی در جامعه هویت مصنوعی درست کنیم، آن وقت است که باید گفت هویت خودمان را به آن فرد فروختیم. من و پروین ساخته نشدیم که در خدمت شخص خاصی باشیم، ما ساخته شدیم برای اینکه در خدمت مردم باشیم. آدم هایی مثل پروین که اتفاقا تعدادشان بسیار کم است باید بدانند هویت شان به آسانی به دست نیامده که با چند اشتباه از بین برود.

 

* آقایان از زمانی که غمخوار را مدیرعامل پرسپولیس کردند به این باشگاه ضربه زدند. مهر علیزاده بدترین راه ممکن را رفت، او فکر می کرد می تواند روی موج پرسپولیس سوار شود و به اهدافش برسد. اولین اقدام او حذف پروین بود، همانطور که حبیب کاشانی، دایی را کنار زد. اما این اسطوره ها حذف شدنی نیستند، اصلا محال است کسی بتواند این ها را حذف کند. چون آدم های سیاسی هرچقدر هم بزرگ باشند سایه پروین و دایی روی سرشان سنگینی می کند، من همان زمان هم گفتم آقای غمخوار سایه پروین از شما بلندتر است.

 

* من طرفدار دایی هستم چون این پسر امسال به همه ما سه چیز را ثابت کرد: اول صبوری، دوم تعامل با فوتبال بین المللی، سوم رابطه با بازیکن در حد تقرب قلوب. آقای کاشانی شما زیر پای همچین کسی پوست موز انداختید.

 

* شنیده ام می خواهند پرسپولیس را به مردم بدهند، اشکالی ندارد ما هم خریداریم!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)