پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: درباره ناکامی پرسپولیس سکوت می کنم.

امیر عابدینی درباره ناکامی پرسپولیس در کسب جام حذفی عنوان کرد: فشار سنگینی به پرسپولیسی ها وارد آمده و صلاح نیست در این وضعیت حرفی درباره پرسپولیس بزنم. نمی خواهم نمک روی زخم پرسپولیس بپاشم و به همین خاطر سکوت می کنم تا آرامش قبل بدست آید و بعدا حرفهایم را بزنم.

وی ادامه داد: استنباطم این است که پرسپولیس سال بعد موفق خواهد بود البته باید برنامه ریزی شود و هدفمند کار کنند.

عابدینی درباره خداحافظی کریمی از فوتبال افزود: به نظر من کریمی عصبانی بوده که این حرف را زده است. تیم باخته و فشار زیادی رویش بوده است. باید بگویم او خوب در زمین دوید و نباید اینگونه برود. در فوتبال هر کشوری هر دو، سه دهه یک بازیکن مثل علی کریمی می آید. در دنیا هم اسطوره های تکنیکالی وجود دارند.مثلا فوتبال آرژانتین سال ها منتظر ماند تا یکی مثل مارادونا بیاید و مسی آمد و حال هم منتظر است یکی مثل مسی بیاید.

او همچنین گفت: به نظر من باید شئونات بازیکنی مثل علی کریمی حفظ شود. حضور نفراتی مثل کریمی، مهدوی کیا، دایی، باقری و … در فوتبال بسیار موثر است. مثلا در استقلال فرهاد مجیدی هم شرایطی مثل کریمی دارد.من می گویم آنها باید با احترام از فوتبال خداحافظی کنند. من خداحافظی زرنچه و محرمی از فوتبال را یادم نمی آید. این برای فوتبال ما خوب نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)