پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی و حمید استیلی باهم تقابل اندیشه دارندو این طبیعی است، ولی اصلا نگران تقابل اندیشه های این دو نیستم.

امیر عابدینی روزچهارشنبه درباره اختلافات علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس و حمید استیلی عضو هیات مدیره این باشگاه به ایرنا، افزود : معتقدم هردوی آنها حرفه ای به فوتبال نگاه می کنند و تمام تلاش شان برای موفقیت پرسپولیس است، برهمین اساس اطمینان می دهم تقابل اندیشه موجود باعث نمی شود تا علیه یکدیگر موضع گیری کنند.

وی اضافه کرد: همه کسانی که در یک سیستم فعالیت و تلاش می کنند به خوبی می دانند باید براساس آیین نامه ها و قانون با یکدیگر رفتار کنند اگر این مساله رعایت شود به طور حتم مشکلی بوجود نخواهد آمد و کارها طبق روال عادی پیش خواهد رفت.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به این سووال که چه تضمینی وجود دارد تا این کمیته تشریفاتی نشود، نیز گفت: متاسفانه درایران نگاه منطقی به کمیته فنی ندارند وفکر می کنند این کمیته دست و پا گیر است و کارش دخالت در کارفنی است.

عابدینی با بیان اینکه این تصوریک اشتباه است، افزود : برای اینکه این مشکل پیش نیاید یک آیین نامه تنظیم و به هیات مدیره باشگاه برای تصویب ارائه کردیم که طبق آخرین اخباررسیده با 90درصد پیشنهادهای این آیین نامه موافقت شده است.

به گفته وی در این آیین نامه وظایف کمیته فنی و ارتباط آن با کادرفنی و مدیریت مشخص شده است ومادرقالب تعاریف کار خواهیم کرد برهمین اساس شبهاتی که چه کاری دخالت است و چه کاری دخالت نیست، دیگر رفع و نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی درباره خصوصیات آیین نامه پیشنهادی اش به هیات مدیره نیز گفت:این آیین نامه را از چهار نوع کمیته فنی که درباشگاه های دنیا وجود دارد اقتباس و بومی کرده و امیدوارم اجرایی شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه این کمیته تا به حال چند جلسه تشکیل داده است نیز تصریح کرد: هنوز احکام صادر نشده است از این رو جلسه ای برگزار نکرده ایم،ولی دراین مدت چندین جلسه با برخی از اعضای هیات مدیره داشته ام و آنان را درکارشان مصمم دیدم.

وی ادامه داد:همچنین پیشنهادکردم یکی ازاعضای هیات مدیره به عضویت کمیته فنی درآیدتامشکلی پیش نیاید که با این پیشنهاد نیز موافقت شده است.

وی درباره وضعیت کمیته فنی درباشگاه های بزرگ نیزگفت:کمیته فنی در بعضی از باشگاه های بزرگ فقط نقش میانجی دارد دراین باشگاه ها از بزرگان باشگاه درترکیب کمیته فنی استفاده می شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در این باشگاه ها فوق ستاره ها وظیفه تعامل مناسب بین بازیکن وسرمربی،ایجاد تعامل بین سرمربی ومدیر باشگاه ودر برخی موارد ارتباط بین هواداران و باشگاه را دارند همانند نقش بابی چارلتون درباشگاه منچستر یونایتد که فقط سمبلیک است.

وی تصریح کرد: دربرخی ازباشگاه های دیگر کمیته فنی معمولا سمبلیک نیست وبسیارفعال است همانندنقشی که بکن باوئردر بایرن مونیخ دارد.

به گفته وی دربعضی دیگر از باشگاه ها مدیر فنی وظیفه برنامه ریزی دارد و در کنار تیم کار می کند واختیاردارد و به کادر فنی کمک می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)