پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد وزارت ورزش در گذشته ابلاغیه‌ای صادر کرده بود که با اسپانسر فعلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرارداد نبندیم ولی جای تعجب دارد چرا خودشان این کار را کرده‌اند.

امیر عابدینی درباره مشترک بودن اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مشترک بودن اسپانسر دو باشگاه مشکل خاصی ندارد ولی اینکه وزارت ورزش و جوانان یک روز ابلاغیه‌ای را صادر می‌کند که با این آدم‌ها (اسپانسر فعلی استقلال و پرسپولیس) قرارداد نبندید ولی خودشان با آنها قرارداد می‌بندند، جای تعجب دارد. همینطور از سوی دستگاه‌های نظارتی به ما ابلاغ شده بود که با آنها قراردادی امضا نکنیم.

وی در ادامه افزود: با این حال امسال وقتی تذکر داده می‌شود این همان اسپانسری است که مشکل دارد، آقایان می‌گویند «عیبی ندارد چون برایمان پول می‌آورد»، خب این جای سئوال دارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: چطور وقتی می‌خواستند استقلال و پرسپولیس خصوصی شود، با ترفندهای خاص جلوی آنرا گرفتند. حتی وقتی حسین هدایتی خواست که پول بلیت یک مسابقه را بدهد، مخالفت کردند. هرچه پرسیدیم این مسائل از کجا می‌آید، گفتند ما دخالتی نداریم.

وی ادامه داد: آقایان سلیقه‌ای کار می‌کنند ولی حالا چون برای استقلال و پرسپولیس اتفاقی افتاده که ما هم دوست داریم، حرفی نمی‌زنیم. امیدوارم وقتی که دستگاه‌های نظارتی به این موضوع وارد می‌شوند، باشگاه متضرر نشود.

عابدینی که عضو کارگروه بررسی حق پخش تلویزیونی فوتبال هم هست، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این موضوع گفت: روز چهارشنبه جلسه‌ای برگزار شد که پیشنهاداتی هم درباره نحوه درآمدزایی مطرح شد. قرار شد بخش دیگر جلسه هفته آینده برگزار شود. ما این روند را دوست داریم و امیدواریم که به نتیجه برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)