پس از صعود به جام جهانی حالم دست خودم نبود / 9 دور با پرچم ایران در زمین دویدم / به خاطر پیراهن تیم ملی جنگیدیم / لبخندهایم انگیزه بازیکنان را چند برابر می کرد

مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: براي سپاهان متاسفم كه پول‌هايش را در جاي ديگر هزينه مي‌كند و فقط دنبال تبليغات است.

 

احمدرضا عابدزاده در مورد ديدار تيم‌هاي ايران و استراليا كه 8 آذر سال 1376 برگزار و منجر به صعود تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 98 فرانسه شد عنوان كرد: 12 سال از آن روز مي‌گذرد و هر سال در همين تاريخ اين سئوال از من مي‌پرسند. نمي‌دانم چه اتفاقاتي افتاد كه ما در آن بازي همه از خود بي‌خود شديم. لبخندهايي كه من مي‌زدم قدرت بازيكنان ما را چند برابر مي‌كرد.
وي با اشاره به اينكه هيچ‌گاه حركت تماشاگر استراليايي را فراموش نمي‌كند، افزود: شايد او باعث شد ما به جام جهاني برويم و اين خواست خدا بود. ما در آن بازي فقط به خاطر فوتبال ايران جنگيديم و حال و هواي رختكن را هيچ‌كس نمي‌تواند پس از پيروزي با زبان توصيف كند.
عابدزاده ادامه داد: پس از رفتن به جام جهاني دوست داشتم داور مسابقه را دور زمين بگردانم. علي‌رغم خستگي زياد 9 دور زمين مسابقه را با پرچم ايران دويدم.
دروازه‌بان سابق تيم ملي با اشاره به اينكه اين ديدار هيچ‌گاه فراموش نخواهد شد، تأكيد كرد: به خاطر پيراهن تيم ملي جنگيديم و هيچ‌كس دنبال خودنمايي نبود. تماشاگران در اين بازي شعارهايي مي‌دادند كه متوجه آنها نمي‌شديم. حتي حركت هري‌ كيول پس از گل براي من بسيار سخت بود و همين دليل پس از صعود به جام جهاني گريه و خنده برايم يكي شده بود و در كل نمي‌توانم حال و هواي آن روز را به خوبي توصيف كنم. اميدوارم باز هم اين اتفاقات خوشايند براي فوتبال ما بيفتد، زيرا مردم دوست دارند دوباره در آسيا و جهان حادثه‌ساز شويم.

عابدزاده در مورد ديدار روز گذشته سپاهان و پرسپوليس كه منجر به شكست 2 بر يك سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت: در مسائل فني دخالت نمي‌كنم چون دستورات با كرانچار است، اما از عملكرد معمارزاده در اين بازي راضي نيستم، چون يك دروازه‌بان قبل از بازي بايد تمام وسايل خود را به همراه داشته باشد. او لباس ذخيره نداشت و اين خوب نيست. به نظرم شرايط بازي باعث شد تا كمي تزلزل نيز به وجود آيد. قبول دارم معمارزاده زحمت خود را كشيد و او بهترين دروازه‌بان ما است.
وي با اعلام اين كه رحتمي نشان داد كه مي‌تواند بهترين دروازه‌بان ايران باشد، تصريح كرد: او در مهار پنالتي‌ها و در شرايط جوي نامساعد به خوبي عمل كرد، البته اگر ما يكي از پنالتي‌هايمان را هم گل مي‌كرديم، مطمئنا روحيه حريف ضعيف‌تر مي‌شد و مي‌توانستيم با امتياز اصفهان را ترك كنيم.
عابدزاده تصريح كرد: براي سپاهان متأسفم به جاي اينكه اين پول‌ها به فرحناك، بازيكن اسبق منتخب اصفهان كه هم اكنون دچار مشكل است؛ بدهد، جاهاي ديگر هزينه مي‌كند و فقط دنبال تبليغات است.
وي افزود: ليست 100 نفره‌اي را تهيه كردم و مي‌خواهم براي آنهايي كه عرق ريختند و امروز به آنها رسيدگي نمي‌شود، پول جمع كنم و اين كار را با افتخار انجام خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)