پرسپولیس نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت.

 محمد رضا عارف معاون اول دولت اصلاحات و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

پیروزی غرور آفرین و شوق برانگیز تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با کره جنوبی که منجر به راهیابی به جام جهانی2014 برزیل شده است باعث خوشحالی و مسرت  مردم عزیز کشورمان گردید.این پیروزی در ایامی که ملت ایران حماسه ساز 24 خرداد شده‌اند دوچندان ارزشمند است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به بازیکنان، کادر فنی تیم و ملت شریف ایران، امیدوارم در ادامه رقابت‌ها شاهد استمرار موفقیت‌های پرنشاط تیم فوتبال کشورمان باشیم.
محمدرضا عارف
28/03/92

پیام تبریک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به‌مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی طی پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت که در این پیام آمده است: پیروزی غرور آفرین و صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به مردم ورزش دوست، جوانان با احساس، زحمتکشان تیم و بویژه بازیکنان با تعصب تبریک می‌گویم و مانند همه ایرانیان در این جشن ملی شادمانم.

این بیانیه اضافه می‌کند: خدا را شکر که این حماسه ورزشی در پیوند زمانی با آن حماسه سیاسی، خوشحالی ملی و تحیر جهان از ایرانیان را برای خلق اتفاقات شگفت انگیز، تکمیل کرد.

امیدوارم با برنامه و استفاده از کارشناسان و تمرین های علمی و عملی، شاهد تداوم پیروزی های بیشتر در همه رشته های ورزشی در میادین بین الملی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)