مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تنها مشكلي كه ما را در بوشهر اذيت خواهد كرد گرماي هوا است كه اميدوارم بازيكنان با آن كنار بيايند.


محسن عاشوري گفت: تيم خوبي داريم و به آن اعتقاد داريم. مشكل ما در بازي اول مسائل فردي بود و اميدوارم اين مسئله در بازي‌هاي آينده اصلاح شود. تيم با كيفيتي داريم و تمرينات خوبي را دنبال مي‌كنيم.

 

وي درباره بازي يكشنبه شب برابر شاهين بوشهر عنوان كرد: شاهين تيم خوب و قابل احترامي است. بزرگترين مشكل ما در بوشهر آب و هوا است كه اميدوارم بازيكنان بتوانند با اين مسئله كنار بيايند. بايد تلاش كنيم و عاقلانه و باهوش بازي كنيم و بي‌گدار به آب نزنيم.

 

عاشوري درباره هافبك دفاعي تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: ما در اين پست علي كريمي را داريم كه به جز توانايي فردي يك ليدر بسيار خوب براي تيم است. از علي كريمي راضي هستيم. او نظم ويژه‌اي دارد و مهم‌ترين عامل اين است كه در اختيار تيم است.

 

وي افزود: بعضي‌ها اعتقاد دارند كه كريمي بايد جلوتر بازي كند، اما كريمي بازيكن بزرگي است و در سطح اول فوتبال جهان بازي كرده است. يك هافبك‌ دفاعي مي‌تواند تشخيص دهد چه زماني به مهاجمان اضافه شود. اين موضوع بستگي به خود فوتباليست دارد. هر چند كه در ديدار با ملوان نيز كريمي چند بار جلوتر آمد اما به علت تراكم بازيكنان حريف اين امر به چشم نيامد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)