مرجع خبری پرسپولیس : محسن عاشوري مربي پرسپوليس بعد از بازي با شاهين در پاسخ به اينكه چرا باختيد مي‌گويد: «يك كلام، خوب نبوديم البته قبل از بازي هم گفته بودم مهمترين مشكل ما شرايط آب و هوايي است.

 

وی ادامه می دهد: من نگراني را بين بازيكنان در زمان گرم كردن قبل از بازي ديدم. از طرفي 4 روز بعد از بازي اول در آن شرايط آب و هوايي بازي مي‌كرديم و فشار ناشي از فصل بدنسازي هم وجود داشت. از نظر فني هم اشتباهاتي در خط دفاع داشتيم كه بعد از گل اول بيشتر هم شد.»

 

به عاشوري مي‌گوييم نمي‌شد در چنين شرايط دشواري با استراتژي خاصي بازي كرد تا پرسپوليس شكست نخورد و اسير حاشيه نشود؟ وي جواب مي‌دهد: «اتفاقا همين نكته را بين دو نيمه من به علي كريمي گفتم و گفتم بايد اين بازي را در بياوريد. اما شرايط آنجا واقعا سخت بود. عليرضا محمد بعد از بازي سه تا سرم زد. از معدود بازي‌هايي بود كه احساس مي كردم بازيكنان دوست دارند تعويض شوند. ما هم از تعويض‌هايمان حداكثر بهره را برديم اما فكر مي‌كنم درست در گرمترين روز سال، در گرمترين شهر بازي داشتيم.»

 

پرسپوليس امسال كار سختي در پيش دارد. اين نكته‌اي است كه عاشوري هم بدان واقف است: «طرفداران پرسپوليس هميشه انتظار برد دارند. به بچه‌هاي تيم هم گفته‌ام هواداران وقتي پرسپوليس را دوست دارند كه هميشه برنده باشد. بدتر از اين مساله اين است كه ما در همين ابتداي فصل روي سكوها مشكل داريم كه فكر مي‌كنم با دو سه برد اعتماد هواداران هم نسبت به ما جلب مي‌شود.» عاشوري درباره شرايط ورزشگاه بوشهر هم به نكات جالبي اشاره مي‌كند: «متاسفانه به سوي من هم يك سنگ پرتاب شد كه هواداراني كه من را مي‌شناختند با خاطيان برخورد كردند.» وي درباره حضورش كنار خط و اينكه آيا اين اتفاق باز هم مي‌افتد يا نه مي‌گويد: «نه، در اين بازي براي اينكه تشنجي پيش نيايد من از حميد خواستم كه روي نيمكت بنشيند و من لب خط بروم. متاسفانه بوشهري ها دو سه پلاكارد زشت خطاب به استيلي همراه داشتند اما از آنجا كه حميد همه چيز را مطرح نمي‌كند در مصاحبه‌اش نسبت به اين مساله اشاره‌اي نداشت.»

 

وي در پاسخ به ناصر ابراهيمي كه گفته بود بازيكنان پرسپوليس از محسن عاشوري حرف‌شنوي ندارند مي‌گويد: «من نمي دانم آقاي ابراهيمي از تلويزيون چطور به اين مساله پي برده‌اند. اولا كه من عين 90 دقيقه لب خط نرفتم اما بايد بگويم ما حرف‌هايمان به بازيكنان را در تمرين مي‌گوييم و در جريان بازي اگر لازم بود فقط بعضي نكات را يادآوري مي‌كنيم.»

 

وي ادامه مي دهد: «مگر خود آقاي ابراهيم از 60-50 سالگي سرمربي شده‌اند؟ مربيگري در فوتبال يك پروسه طولاني است. من هم يك زماني فوتباليست بوده‌ام، بعد مربي تيم‌هاي پايه شده‌ام و سلسه مراتب را طي كرده‌ام تا به اينجا برسم.» عاشوري مي‌گويد: «مي‌توانيد اين را از بازيكنان بپرسيد كه آيا به حرف‌هاي من گوش مي‌دهند يا نه. ما بعد از بازي اول سه روز در تمرين و در جلسه آناليز همه نكات لازم را به بازيكنان گفتيم و ديگر لازم نبود چيزي را به آنها گزارش كنيم. نمي‌دانم شايد سبك مربي آقاي ابراهيمي طور ديگري است كه ما از آن خبر نداريم!»

 

دستيار استيلي در خصوص بازي با شهرداري هم مي‌گويد: «درست است كه اگر نبريم شرايط مشكل مي‌شود اما دو سه بازي اول را نبايد ملاك قرار داد و براي ارزيابي اين تيم بايد زمان داد. من به بچه‌ها گفته‌ام كه در قبال تمام بازي‌ها مسوول هستند چون هوادار ناهماهنگي و… را بهانه مي‌داند. ما در بازي بعد بايد تحت هر شرايط برنده باشيم چرا كه امتياز دادن به حريف كارمان را به شدت دشوار مي‌كند.»

 

عاشوري در پايان مي‌گويد: «از هواداران هيچ وقت توقع نداشته‌ايم و هميشه بايد به خواسته‌هاي آنها احترام بگذاريم اما ما با تعداد بازيكن كمي به تركيه رفتيم و الان با توجه به فشردگي بازي‌ها فشار زيادي روي اين افراد است. از طرفي ما بيشترين ملي‌پوش را داشتيم و همين مساله كارمان را سخت كرده، به همين خاطر مي‌گويم بعد از چند بازي شرايطمان خوب خواهد شد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)