مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ با چند گزينه آلماني برخورد داشته‌ام اما سومديك با همه آنها تفاوت دارد.

 

محسن عاشوري اظهار داشت: خيلي خوشحال هستم اين بار در كسوت مربي مي‌خواهم به پرسپوليس خدمت كنم. در دوران بازيگريم خاطرات بسيار خوبي با پرسپوليس دارم و انشاءالله اين‌بار در سمت مربيگري اين خاطرات شيرين را تكرار كنم.

 

وي در خصوص ديدار فردا برابر ملوان گفت: ملوان تيم بسيار خوبي است و سبك فوتبال اين تيم زيباست ولي شرايط ما نيز از نظر بدني و انگيزه بسيار خوب است. بچه‌ها با تمام وجودشان به دنبال اين هستند تا به 3 امتياز اين بازي برسند.

 

عاشوري در خصوص برخورد گرمش با سومديك در تمرينات پرسپوليس گفت: از اين مربي شناخت خوبي پيدا كردم. من با چند گزينه آلماني قبلا برخوردهايي داشته‌ام اما اين مربي با خيلي از آلماني‌ها فرق دارد. من سعي مي‌كنم بهترين اطلاعات را به خوبي به او بدهم چون سومديك بسيار كنجكاو است و خيلي دوست دارد با ايراني‌ها زود دوست شود و از شرايط فرهنگي كشورمان بيشتر بداند.

 

وي افزود: اين مربي هاشميان و كريمي را مي‌شناسد اما مي‌گويد دوست دارم روي همه بازيكنان شناخت بيشتري داشته باشم. من هم سعي مي‌كنم بهترين كمك را به او كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)