مرجع خبری پرسپولیس : از زمانی که حمید استیلی به پرسپولیس آمد بحث حضور یک مربی ایران در کادرفنی هم مطرح بود. از این رو محسن عاشوری با انگیزه خاصی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا در لیگ یازدهم در کنار حمید استیلی باشئ.

 

* اردوی ترکیه چطور بود؟

_ اردوی خیلی خوبی بود. هتل در منطقه مناسبی قرار داشت و تمام شرایط برای یک تیم حرفه ای مهیا بود.

4 زمین مناسب، آرامش، شرایط محیطی خوب، استخر، آب گرم و… از جمله امکاناتی بود که برای تیم مهیا شد.

 

* شرایط بازیکنان در اردوی ترکیه چطور بود؟

_ بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستند و روی تمرینات تمرکز دارند، خوب استراحت می کنند و اهدافی که کادرفنی در تمرینات از آن ها می خواهد با فکر و تمرکز انجام می دهند. چند بازیکنان مصدوم هم داریم که مصدومیتشان جزئی است و با کمک کادر پزشکی بزودی در تمرینات گروهی شرکت می کنند.

 

* 2 بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه داشتید، نظرتان در مورد این حریفان چه بود؟

_ حریف اول تیم بسیار خوبی بود. کلا تیم های باشگاهی و تیم ملی ترکیه بسیار سخت کوش هستند و فشار زیادی روی حریف ایجاد می کنند که برای ما محک بسیار خوبی بود. در بازی اول چون دو نیمه متفاوت داشتیم، کمی فرق می کرد. نیمه اول بازیکنان اصلی تیم با هدف و سیستم کار کردند و نیمه دوم بچه ها برای 90 دقیقه آماده نبودند و چند بازیکن خارجی تستی به تیم اضافه شدند که تیم از هارمونی خارج شد و این تفاوت طبیعی بود.

 

* کلا چند بازیکن تستی در این اردو شرکت کردند؟

_ 8 تا 9 بازیکن تستی در اردو بودند و ما تنها یک بازیکن را پسندیدیم. ما با توجه به نیازهایمان بازیکن گرفتیم و این بازیکن انتخابی باید به ما کمک کند و تیم را در فصل جدید همراهی خواهد کرد.

 

* نظرتان در مورد حضور هاشمیان و کاظمیان چیست؟

_ هر دو بازیکنان با کیفیتی هستند که شناسنامه شان در فوتبال ما مشخص است. هاشمیان در سطح اول بوندس لیگا بوده از نظر اخلاقی و فنی در خارج و داخل زمین کمک زیادی می تواند به تیم بکند. از نظر فردی از کاظمیان شناخت کافی ندارم اما از لحاظ فنی توانمند است و نمی دانم چرا فصل گذشته در سپاهان زیاد بازی نکرد. امیدوارم اضافه شدن او هم بتواند به ما کمک کند.

 

* اضافه شدن زومدیک به کادرفنی را چطور دیدید؟

_ او مربی شناسنامه داری است و در بوندس لیگا و تیم ملی غنا یک سال و نیم حضور داشته و در لیگ ترکیه هم کار کرده است. همه می دانیم فوتبال آلمان با برنامه و مدون است و می توانیم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم و تاثیر مثبتی بر تیم خواهد گذاشت. امیدوارم ایشان هر چه زودتر با محیط آشناتر شود و با مشکل شناخت فرهنگی از کشور ایران مواجه نشود. البته او یک مربی اکتیو و خوش اخلاق است که با روحیه زیادی در جمع تیم حاضر می شود.

 

* پرسپولیس باید در سه جام مختلف شرکت کند، برای این مسئله فکری کرده اید؟

_ ما دنبال جذب بازیکن در پست های مختلف بودیم و شرایط را برای همه بازیکنان توضیح دادیم و می دانیم بیش از 50 بازی در پیش داریم. سعی می کنیم از نظر بدنی و نفری آماده یک فصل طولانی و سخت باشیم. فوتبال سخت است، با تجربیاتی که در دوران بازیگری ام داشتم این مسئله را کاملا درک می کنم. با کمک بچه ها و هواداران که نیروی مثبتی برای ما هستند، به امید خدا باید همه با هم و با تمام نیرو در جهت پیشبرد و فتح سه جام تلاش کنیم.

 

* بازی اول با ملوان در تهران است و بازی دوم را باید در بوشهر برگزار کنید، در مورد هفته های اول لیگ نظری ندارید؟

_ هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و آنچه مهم است آمادگی ماست. با وجود هواداران مسئولیت زیادی داریم و در این مورد به بازیکنان تذکرات لازم را داده ایم. امیدوارم با کمک بازیکنان، ملوان و شاهین و بقیه حریفان را یک به یک شکست دهیم.

 

* راستی قضیه این بازی درون تیمی آرژانتین 1978 و ایران 1998 چیست؟

_ این یک کری خوانی داخلی است و با جمعی از مربیان و مسئولان دو تیم تشکیل دادیم و با هم رقابت می کنیم. همیشه با هم کری خوانی داشتیم، حتی وقتی بازیکن بودیم هم این اتفاق می افتاد. حالا هم ادامه پیدا کرده، بیس سال گذشته و حالا هم کری داریم، اما الان بیشتر حرف می زنیم تا عمل!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)