پرسپولیس نیوز : هافبک پیشین پرسپولیس گفت: مشکل اصلی پرسپولیس در مرکز میدان است، جایی که این تیم نیاز به یک لیدر و مغز متفکر دارد.

محسن عاشوری در خصوص شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: پرسپولیس واقعا نگران کننده ظاهر شد و نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

وی ادامه داد: بازی در آن شرایط آب‌وهوایی واقعا سخت است و من در دوران بازیگری‌ام تجربه بازی در این شرایط را داشته‌ام اما از نظر مسائل فنی پرسپولیس ضعف‌های مشهودی داشت و حتی نتوانست غیر از گلی که زد یک موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کند.

هافبک پیشین پرسپولیس تاکید کرد: با وجود گرمای شدید هوا سرعت بازی قابل قبول بود و استقلال خوزستان در نیمه اول به مراتب بهتر از پرسپولیس بازی کرد. در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس به دنبال این بودند که انرژی خود را کنترل کنند اما دو گل دریافت کردند و فقط یکی از این گل‌ها را توانستند جبران کنند. البته با وجود اینکه پرسپولیس ضعف‌های زیادی دارد باز هم نمی‌شود بعد از 2 بازی در خصوص این تیم قضاوت کرد.

عاشوری در واکنش به این موضوع که زمانی امثال او هافبک طراح و مغز متفکر پرسپولیس بودند اما در شرایط فعلی بازیکنانی که در این سطح نیستند این وظیفه را به دوش می‌کشند، گفت: به نکته مهمی اشاره کردید. مشکل بزرگ پرسپولیس در خط میانی‌اش است، جایی که این تیم نیاز به یک مغز متفکر و لیدر دارد. بازیکنی در سطح خالقی‌فر نمی‌تواند این وظیفه را به دوش بکشد و یک پلی‌میکر خوب برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس با وجود اینکه اسکلت اصلی خود را حفظ کرد نتوانست یک جانشین مناسب برای محمد نوری پیدا کند و باید این بازیکن حفظ می‌شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی میلاد کمندانی و علی علیپور در اهواز تصمیم اشتباهی بود یا نه، تصریح کرد: در انتخاب ترکیب باید به نظر سرمربی احترام گذاشت چرا که او نزدیک تیم است و بر همه مسائل اشراف کامل دارد. به اعتقاد من پرسپولیس بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارد و کمندانی هم یکی از آنهاست اما این تیم به یک مغز متفکر و یک لیدر خوب در مرکز زمین احتیاج دارد.

عاشوری در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی باشد یا نه، گفت: یک تیم نیاز به زمان دارد تا به انسجام واقعی برسد و نه پرسپولیس بعد از 2  بازی جام را از دست می‌دهد و نه استقلال بعد از 2 برد قهرمان است. برانکو مربی با تجربه‌ای است و در کنارش مربی سابق هامبورگ و پیشکسوتانی چون کریم باقری و مصطفی قنبرپور را در اختیار دارد. قطعا تجربه این مربیان در ادامه راه به کار پرسپولیس می‌آید. آرزو می‌کنم پرسپولیس هر چه زودتر به روز‌های اوجش برگردد و تبدیل به تیمی شود که هواداران انتظار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)