پرسپولیس نیوز : یکی از خرید های خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات امید عالیشاه بود. خوب از این جهت که او در دو فصل اخیر درخشش قابل توجهی در راه آهن داشت تا علی دایی او را با خودش به پرسپولیس بیاورد.

وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ چطور است؟

ما به موقع تمرینات خودمان را شروع کردیم و دو اردوی سرنگین را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه ملی پوشان در شرایط روحی و بدنی خوبی به اردو اضافه شدند و همه چیز طبق برنامه و عالی پیش رفت. الان کادرفنی به دنبال رسیدن به ترکیب ایده آل است و همین مسئله باعث شده همه بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت کنند.

 

تا چه حدی توانستی خودت را به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک کنی؟

خوشبختانه شناخت دایی از من کامل است و این مسئله خیلی به من کمک می کند تا زودتر در پرسپولیس جا بیفتم.

 

پست بازی ات مشخص شده؟

در دو فصل اخیر دایی مرا در پست هافبک چپ و راست در راه آهن بازی می داد و به نظرم در پرسپولیس هم همین هدف را دارد.

 

پرسپولیس در این دو پست بازیکنان زیادی دارد!

بله ؛ من ، میلاد غریبی ، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی باید برای بازی در پست هافبک کناری رقابت کنیم. در فوتبال حرفه ای اگر رقابت نباشد بازیکن پیشرفت نمی کند و تیم هم ضرر خواهد کرد.

 

به نظرت می توانی بازی های خوبت در راه آهن را در پرسپولیس هم تکرار کنی؟

مطمئنا این توانایی را در خودم دیدم که به پرسپولیس آمدم. جدا از اینکه علی دایی هم به من اعتماد کرد و خواست که به پرسپولیس بیایم. باید قدر این فرصت را بدانم و در پرسپولیس به اهدافم برسم.

 

چه اهدافی را دنبال می کنی؟

قصد دارم با درخشش در پیراهن پرسپولیس به تیم ملی برسم و در جام جهانی بازی کنم. در جام جهانی هر بازیکنی می تواند خودش را نشان دهد و لژیونر شود و من هم می خواهم به این هدف برسم.

 

تو هم چون مازندرانی بودی مورد توجه رویانیان قرار گرفتی؟!

مرا علی دایی خواست و بحث مازندرانی بودن مطرح نبود. فکر نمی کنم تیم بزرگی چون پرسپولیس بر این اساس بازیکن جذب کند.

 

به این دلیل این سئوال را پرسیدم که پرسپولیس دو جین بازیکن مازندرانی دارد!

با توجه به این موضوع باید از مسئولان استان مازندران سئوال بپرسید. اینکه چرا این استان یک نماینده در لیگ برتر ندارد و بازیکنان مجبورند خارج از استان به فوتبال ادامه بدهند؟ الان هر تیم لیگ برتری حداقل 5 بازیکن مازندرانی دارد و این نشان می دهد مازندران استعداد های خوبی دارد اما فقط تعداد محدودی بازیکن می توانند خارج از استان بازی کنند.

 

حتما در تمرینات پرسپولیس مازنی صحبت می کنید؟

بله اینجا چون جمعمان جمع است ، مازندرانی صحبت می کنیم.

 

پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی دارد؟

قابل پیش بینی نیست اما تمام اعضای تیم فقط یک هدف را دنبال می کنند و آن قهرمانی در لیگ برتر است. برای به دست آوردن دل هواداران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)