پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتما برای پوشیدن شماره دو از مهدوی کیا اجازه می گیرم.

امید عالیشاه درباره شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادیم. اگرچه مقابل فولاد و سایپا شکست خوردیم اما شرایط نگران کننده نیست و هنوز بدن ها با توجه به تمرینات بدنسازی به طور کامل رها نکرده است. انشاءالله اولین گام را بتوانیم محکم برداریم.

وی ادامه داد: بازی بسیار دشواری مقابل تراکتورسازی داریم اما بازی اول است و باید هواداران را خوشحال کنیم. پیروزی در این دیدار تمام هدف ما است و باید بتوانیم به این مهم دست یابیم.

هافبک پرسپولیس درباره حضور هواداران تراکتورسازی و اینکه اعضای این تیم عنوان کرده اند بیش از 10 درصد ورزشگاه را به هوادارانشان بدهند، تاکید کرد: پرسپولیس میزبان است و باید در این خصوص قانون رعایت شود. ما حق مان است از امتیاز میزبانی مان استفاده کنیم.

او درباره احتمال متشنج شدن جو ورزشگاه آزادی به خاطر حضور انصاری فرد و کریمی در ترکیب تراکتورسازی عنوان کرد : فوتبال حرفه ای زیبایی اش به همین چیز ها است. بازیکنان از تیمی به تیم دیگر می روند و فکر می کنم فقط هیجان مسابقه بالا می رود.

عالیشاه در پایان درباره پوشیدن پیراهن شماره دو پرسپولیس که پیش از این متعلق به مهدوی کیا بود، افزود: من با تصمیم کادرفنی قرار است این شماره را برتن کنم. فکر می کنم با پوشیدن پیراهن شماره دو مسئولیتم در پرسپولیس بیشتر می شود. هنوز با مهدوی کیا صحبت نکرده ام اما حتما برای پوشیدن شماره دو از آقا مهدی اجازه می گیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)