پرسپولیس نیوز: بازگشت تیم فوتبال النصر عربستان به این کشور در حالی که قرار بود امشب انجام شود به تعویق افتاد.
در دیداری از لیگ قهرمانان آسیا موفق شد، امشب در ورزشگاه آزادی النصر عربستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در حالی که قرار بود کاروان این تیم امشب و بلافاصله پس از بازی به عربستان بازگردد، به دلیل اینکه یکی از بازیکنان این تیم مصدوم شد و او را به بیمارستان بردند، این بازگشت به تعویق افتاد.
 
تا روشن شدن تکلیف مصدوهافبک پرسپولیس گفت: بهتر از النصر بودیم و حقمان بود که در این بازی به پیروزی برسیم.
امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر در خصوص درگیری که در اواخر بازی داشت گفت: به دلیل شکست مقابل النصر در بازی رفت برای این بازی بسیار انگیزه داشتیم اما وقتی آنها در خاک ایران و مقابل 100 هزار هوادار سر خودشان را بلند می‌کنند و با بازیکنان ما درگیر می‌شوند باعث می‌شود خونمان به جوش بیاید. به خاطر شرایط و جوی که النصری‌ها ایجاد کرده بودند مجبور شدم وارد درگیری‌ها شوم.
هافبک پرسپولیس درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم تصریح کرد: همه این افراد به پرسپولیس می‌آیند تا به تیم کمک کنند. امیدوارم برانکو هم بتواند در پرسپولیس موفق شود تا هواداران خوشحال شوند.
عالیشاه در پاسخ به این سوال که‌ آیا فکر می‌کرد در این شرایط هواداران از پرسپولیس حمایت کنند عنوان کرد: تا حدودی چنین فکری می‌کردم با توجه به شرایطی که بوجود آمده بود و ما با یک تیم عربستانی بازی داشتیم به نظرم رسیده بود که هواداران استقبال خوبی داشته باشند و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم. صددرصد آنها بودند که باعث شدند ما به پیروزی برسیم و اکنون حاشیه امنیت داریم و امیدواریم همین روند را ادامه دهیم. از النصر بهتر بودیم و حقمان بود که برنده شویم.یت این بازیکن، پرواز النصری‌ها به تعویق افتاده است، اما به احتمال قوی، کاروان این تیم تا آخر شب به عربستان بازمی‌گردد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)